Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz"— Transkript prezentace:

1 Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická / @madla_art magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz www.magdalenakatolicka.cz@madla_art www.magdalenakatolicka.cz

2 Charakter výzkumu • Proč? Získat zpětnou vazbu od účastníků konference Barcamp Brno 2013 i těch, kteří projevili zájem o účast na ní, ale nezúčastnili se. • Jak? Kvantitativní výzkum, elektronický sběr dat od 29. 6. do 7. 8., dotazníkové šetření. • Dotazník: 9 zjišťovacích otázek o konferenci, 6 identifikačních otázek pro účastníky konference; 7 zjišťovacích otázek, 6 identifikačních pro ty, jež se na konferenci přihlásili, ale nezúčastnili se. • Cílová skupina: Registrovaní účastníci

3 Skladba respondentů

4 34 žen (18 %) 213 mužů (82 %)

5 91 % respondentů se konference zúčastnilo. 9 % respondentů se konference nezúčastnilo.

6 Stejný jako loni, jen o 1 rok starší. Typický respondent? Pohlaví: muž Věk: 24 let Vzdělání: střední s maturitou Ekonomická aktivita: student Obor zájmu: IT Bydliště: Jihomoravský kraj

7 Otázky

8 Kolikrát již na brněnském barcampu? 59 % respondentů se doposud neúčastnilo žádného brněnského barcampu. Pro 17 % respondentů byl toto již 3. brněnský barcamp.

9 Spokojenost s průběhem konference? • Dobrá dopravní dostupnost? 99 % ANO 85 % pro ano (76 % v 2012), 14 % pro spíše ano (21 % v 2012) • Vhodné prostory? 100 % ANO 92 % pro ano (94 % v 2012), 8 % pro spíše ano (6 % v 2012) • Vyhovující technické vybavení? 99 % ANO 92 % pro ano (85 % v 2012), 7 % pro spíše ano (13 % v 2012) • Přijatelná délka prezentací? 99 % ANO 79 % pro ano (55 % v 2012), 20 % pro spíše ano (35 % v 2012) • Dostatečný prostor pro diskusi? 86 % ANO 47 % pro ano (38 % v 2012), 39 % pro spíše ano (40 % v 2012) • Vyhovující občerstvení? 84 % ANO 53 % pro ano (40 % v 2012), 31 % pro spíše ano (30 % v roce 2012)

10

11 Co účastníci od akce očekávali? Nové poznatky z oboru zájmu

12 o Nové poznatky byly hlavním očekáváním respondentů všech věkových skupinách kromě těch od 30 do 35 let. o U respondentů ve věku od 30 do 35 let bylo hlavním očekáváním Setkání se zajímavými lidmi (32 %). Co účastníci od akce očekávali?

13 Očekávání splněna? Ano Očekávání byla zcela splněna u 42 % (32 % v roce 2012) respondentů, kteří se zúčastnili konference, spíše ano u 46 % oproti 47 % z roku 2012. Očekávání byla splněna vždy minimálně ze 67 % bez ohledu na to, co bylo daným očekáváním.

14 Co byl hlavní důvod neúčasti? Jiná akce a jiné Jako jiné důvody neúčasti respondenti uvedli například pracovní vytížení či nedostatečné zaujetí konečnou podobou programu konference.

15 Informace o konferenci? Ano, prosím, před akcí!

16 Informace o konferenci? Uvítal/a byste podrobnější informaceAnoNe před konáním konference?72%28% po konání konference?41%59% o dění kolem konference a její přípravy v průběhu roku?51%49%

17 Zúčastní se respondenti příštího Barcampu v Brně? Ano! 95 % respondentů přislíbilo účast na příštím brněnském barcampu oproti 93 % v roce 2012 a 76 % v roce 2011.

18 Jaká témata by respondenty zajímala? V rámci možnosti „Jiné“ respondenti uvedli, že by uvítali témata spojená s psychologií a osobním růstem.

19 Připomínky a komentáře • Upravit registraci. • Zavést drobný vstupní poplatek, který by zajistil, že přijdou opravdu ti, které akce zajímá. • Zaslat upozornění na konání akce. • Informovat o změně programu nejen prostřednictvím sociální sítě Twitter či rozvrhů u učeben. • Přidat krátký popis k jednotlivým přednáškám. • Přednášky přesunout od zábavy více k odbornosti. Jít do hloubky. • Více prostoru mezi přednáškami tak, aby byl čas zajít si na toaletu, občerstvit se či diskutovat.

20 Připomínky a komentáře • Prase pro všechny!


Stáhnout ppt "Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz"

Podobné prezentace


Reklamy Google