Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak vybudovat úspěšný webový portál?

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak vybudovat úspěšný webový portál?"— Transkript prezentace:

1 Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.

2 Základem je dobrý nápad

3 Základem je dobrý nápad
Turistika.cz - Sami uživatelé vytvářejí svůj obsah (seo) Unikátní systém odměňování = motivace Komunitní fce

4 HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ

5 HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ
Turistika.cz Něčí zkušenost, zážitek je nenahraditelná informace Velké množství článků Aktuální informace, uživatelé vzájemně doplňují a aktualizují informace + diskusní fórum

6 Jak začít? Nápad a Vize

7 Jak začít? Nápad a Vize Turistika.cz
VIZE je důležitá pro vás, pro vaše partnery, pro vaše uživatele - SWOT analýza, průzkum trhu

8 Udělat jednoduchý a přehledný web

9 Udělat jednoduchý a přehledný web
Turistika.cz Na první pohled musí být vidět - o čem web je - kde je jeho hodnota pro uživatele - Příliš grafiky škodí

10 Obchodní modely, partnerství

11 Obchodní modely, partnerství
Turistika.cz Propojení s největšími komunitami a organizacemi cestovního ruchu Klub Českých Turistů, Sběratelé turistických známek Asociace novinářů a publicistů cestovního ruchu (PR) Obchodní modely a strategické partnerství Doprava – České Dráhy, Služby – Čedok, Foto Škoda, ČSOB Další OM – ubytování, zájezdy, regionální reklama, PR, bannery, text. reklama, soutěže,

12 PR + Marketing

13 PR + Marketing Turistika.cz
PR: být jedinečný, unikátní = dobré téma pro novináře - Kam se nejvíce jezdí, kde se lidé ubytovávají, neoblíbenější hory, apod Marketing: PPC,cílená reciproční reklama – internet + (outdoor)

14 Možnost oslovit investora

15 Možnost oslovit investora
Peněz je více než dobrých nápadů Definujte si svá očekávání od investora a potřeby Předložte jednoduché a věcné plány do budoucna (náklady, obraty, core business, apod.)  vybírejte si, udělejte si vlastní tendr

16 Nápad  Vize  SWOT + konkurence  projekt  sales + PR
Shrnutí Nápad  Vize  SWOT + konkurence  projekt  sales + PR

17 Největší umění je skončit včas
Naděje není řešení

18 Soutěž o úspěšný projekt
Vytvořte 4 pracovní skupiny Hlavní cena: KMbanka na km

19 Soutěž o úspěšný projekt
Vylosujte si jeden z projektů Pivaři.cz, Kámošky.cz, Osamělí.cz, Rozhovory.cz

20 Soutěž o úspěšný projekt
Připravte si Vizi Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii

21 Soutěž o úspěšný projekt
Hodnocení (1 – 5, jako ve škole) Vize Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii

22 Jirka Pilnáček, jirka@turistika.cz
Děkuji za pozornost Jirka Pilnáček,


Stáhnout ppt "Jak vybudovat úspěšný webový portál?"

Podobné prezentace


Reklamy Google