Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
2
Základem je dobrý nápad
3
Základem je dobrý nápad
Turistika.cz - Sami uživatelé vytvářejí svůj obsah (seo) Unikátní systém odměňování = motivace Komunitní fce
4
HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ
5
HODNOTA pro uživatele je KLÍČOVÁ
Turistika.cz Něčí zkušenost, zážitek je nenahraditelná informace Velké množství článků Aktuální informace, uživatelé vzájemně doplňují a aktualizují informace + diskusní fórum
6
Jak začít? Nápad a Vize
7
Jak začít? Nápad a Vize Turistika.cz
VIZE je důležitá pro vás, pro vaše partnery, pro vaše uživatele - SWOT analýza, průzkum trhu
8
Udělat jednoduchý a přehledný web
9
Udělat jednoduchý a přehledný web
Turistika.cz Na první pohled musí být vidět - o čem web je - kde je jeho hodnota pro uživatele - Příliš grafiky škodí
10
Obchodní modely, partnerství
11
Obchodní modely, partnerství
Turistika.cz Propojení s největšími komunitami a organizacemi cestovního ruchu Klub Českých Turistů, Sběratelé turistických známek Asociace novinářů a publicistů cestovního ruchu (PR) Obchodní modely a strategické partnerství Doprava – České Dráhy, Služby – Čedok, Foto Škoda, ČSOB Další OM – ubytování, zájezdy, regionální reklama, PR, bannery, text. reklama, soutěže,
12
PR + Marketing
13
PR + Marketing Turistika.cz
PR: být jedinečný, unikátní = dobré téma pro novináře - Kam se nejvíce jezdí, kde se lidé ubytovávají, neoblíbenější hory, apod Marketing: PPC,cílená reciproční reklama – internet + (outdoor)
14
Možnost oslovit investora
15
Možnost oslovit investora
Peněz je více než dobrých nápadů Definujte si svá očekávání od investora a potřeby Předložte jednoduché a věcné plány do budoucna (náklady, obraty, core business, apod.) vybírejte si, udělejte si vlastní tendr
16
Nápad Vize SWOT + konkurence projekt sales + PR
Shrnutí Nápad Vize SWOT + konkurence projekt sales + PR
17
Největší umění je skončit včas
Naděje není řešení
18
Soutěž o úspěšný projekt
Vytvořte 4 pracovní skupiny Hlavní cena: KMbanka na km
19
Soutěž o úspěšný projekt
Vylosujte si jeden z projektů Pivaři.cz, Kámošky.cz, Osamělí.cz, Rozhovory.cz
20
Soutěž o úspěšný projekt
Připravte si Vizi Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii
21
Soutěž o úspěšný projekt
Hodnocení (1 – 5, jako ve škole) Vize Návrh hlavní stránky OM MKTG a PR strategii
22
Jirka Pilnáček, jirka@turistika.cz
Děkuji za pozornost Jirka Pilnáček,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.