Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Jan Edlman, Head of Digital Innovations
2
Propagace je také projekt…
Potřebujete: Zdroje Přípravu Obsah Formu Měření a evaluaci Nebo někoho, kdo to udělá za vás
3
Otázky pro komunikační projekt…
Kde? Cíl? Jak? Co?
4
Online není jen web
5
Jak to vypadá v praxi? Web
6
zajímavosti, výsledky…
Jak toho využít? Výzkum zajímavosti, výsledky… Web Podpora vědy
7
Co funguje? Placené promo Platformy „zdarma“ Display (bannery) Adwords / Sklik (PPC) Cobrand Mailing … Modely nákladů CPT (cena z shlédnutí) CPC (cena za klik) CPA (cena za akci) Sociální sítě (FB, Twitter,..) Blogy Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!
8
Časová optimalizace distribuce obsahu!!!
Na co pamatovat? Platformy „zdarma“ Komu? Kde? Cíl? Sociální sítě (FB, Twitter,..) Blogy Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Co? Jak? Kdy? Co je cílem mého snažení? – propagace, edukace, investice? Pro koho je určené? – veřejnost, mládež, vědecká obec..? Co jim tedy chci sdělit? – výsledky, na čem pracujeme? Kde je lze najít? – kde se pohybují a konzumují obsah, tj. kde jim to mohu sdělit..? Jak jim to sdělím? – jaké použiji možnosti? Časová optimalizace distribuce obsahu!!! Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!
9
Zaujalo mě…
10
Pracujete na zajímavých projektech…
Tak nám je UKAŽTE!!!
11
zajímavosti, výsledky…
Jak je nám ukážete? Výzkum zajímavosti, výsledky… Web Podpora vědy
12
Cesta k úspěchu… OPTIMALIZOVAT! MĚŘIT… TVOŘIT…
13
Malá ukázka
14
Děkuji za pozornost! Dotazy? Jan Edlman
Head of Digital Innovation M: T:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.