Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Obojživelné autobusy a jejich využití
2
Historie konec 18. století – první obojživelné vozy
1805: první samohybné obojživelné vozidlo 1905: první obojživelné vozidlo se spalovacím motorem největší rozvoj během světových válek po r. 1945: využívání vozidel DUKW pro vyhlídkové jízdy s turisty Duck tours /DUKW tours: plavby využívající upravená vojenská vozidla DUKW a LARC-V, přestavená na obojživelný autobus
3
Upravené vodidlo DUKW pro provoz jako DuckTour
4
2004: založení společnosti
sídlo: Malta 2007: první vyrobený autobus produkty: Luxury Model, Standard Model, Open Top Convertible Model
5
2009: založení společnosti
sídlo: Nijmegen 2010: první autobus uvedený do provozu produkty: Heavy-Duty Amfibus (010), City-Use Amfibus (020), Tailor-Made Amfibus
6
AmphiCoach GTS-1 (1/2) platforma: Irisbus
rozměry: délka 12 m, šířka 2,5 m kapacita: 50 cestujících motor: Iveco Tector o výkonu koní emisní norma: EURO V maximální rychlost ve vodě: 8 uzlů maximální rychlost na souši 90 km/h výroba: od 2007 pořizovací cena: cca £ 280,000 (8 260 000 Kč)
7
AmphiCoach GTS-1 (2/2)
8
Heavy Duty Amfibus (010) (1/2)
platforma: Iveco rozměry: délka 13,8 m, šířka 2,55 m kapacita: 50 cestujících motor: Volvo DH12E o výkonu 420 koní emisní norma: EURO V maximální rychlost ve vodě: 8 uzlů maximální rychlost na souši 100 km/h výroba: od 2009 pořizovací cena: cca £ 700,000 (20 650 000 Kč)
9
Heavy Duty Amfibus (010) (2/2)
10
Možnost využití obojživelných autobusů
náhrada za přívozy a malé trajekty alternativa ke klasickým autobusům s možností vedení tras přes vodní plochy turistická atrakce do měst s velkou řekou, na pobřeží jezera, moře nebo oceánu (Albany, Belfast, Baltimore, Chattanooga, Pittsburgh, Philadelphia, Washington DC, Boston, Dublin, Singapore, Hot Sprinte, Arkansas, Miami, Seattle, Osaka, Ottawa, Wisconsin Dells, Liverpool, London, Toronto, Qingdao, Malacca) záchranné práce při povodních
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.