Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Tým MAS Vladař, o. p. s. Řídící výbor MAP 2
2
MAP II – základní údaje Realizátor: MAS Vladař, o. p. s.
Doba projektu: – (48 měsíců) Územní vymezení: území ORP Žatec a ORP Podbořany Cílové skupiny: mateřské a základní školy, jejich učitelé a vedoucí pracovníci, zřizovatelé, obce, z nichž chodí do těchto škol děti, rodiče, organizace neformálního vzdělávání, poskytovatelé sociálních a prorodinných služeb, děti a žáci Struktura partnerství MAP: realizační tým, řídící výbor, pracovní skupiny, plánovací skupiny na školách
3
Administrativní tým: projektový manažer, finanční manažer, asistentka
Odborný tým: koordinátor pro rozvoj a aktualizaci MAP a plánování na školách koordinátor pro implementaci MAP I – exkurze a vzdělávání koordinátor pro spolupráci sociálních služeb, kariérního poradenství a pedagogů (síťování) zástupci všech škol v území lektor polytechnického programu (Malá technická univerzita) odborný asistent pracovních skupin MAP2 lektor polytechnického kroužku pro žáky základních škol Realizační tým
4
6 tematických pracovních skupin (PS rovné příležitosti /ex-PS inkluze/ + občanské kompetence, PS matematická gramotnost + digitální kompetence, PS čtenářská gramotnost + kulturní povědomí, PS cizí jazyky, PS kariéra + polytechnika, PS předškolní vzdělávání) scházejí se 4x do roka aktualizují SR a MAP, monitorují plnění MAP I domlouvají aktivity spolupráce z MAP I domlouvají budování kapacit v MAP II (vzdělávání, pilotáž pomůcek) odměnění garanti 1 nová PS: PS pro financování schází se ad hoc (4x ročně) hledá zdroje k návrhům tematických PS odměněný garant, odměnění členové 35 školních plánovacích skupin scházejí se 2x za školní rok konkretizují potřeby škol předávají návrhy plnění těchto potřeb tematickým PS odměněný člen RT z každé školy (kontaktní osoba za každou školu) Pracovní skupiny
5
Řídící výbor zástupce RT MAP2, tedy MAS Vladař, o. p. s.
zástupci zřizovatelů škol (bez rozdílu zřizovatele, tj. včetně soukromých a církevních škol) vedení škol, (ředitelé nebo vedoucí pedagogičtí pracovníci škol) školy mateřské a základní bez rozdílu zřizovatele, tj. včetně soukromých a církevních učitelé zástupci ze školních družin, školních klubů zástupci ze základních uměleckých škol zástupci organizací neformálního vzdělávání a středisek volného času, které působí na území daného MAP zástupce KAP zástupce rodičů (doporučení např. školskými radami nebo NNO sdružujícími rodiče, případně aktivní rodiče) zástupce obcí, které nezřizují školu, ale děti a žáci z těchto obcí navštěvují školy v území lokální konzultant Agentury pro sociální začleňování ? zástupce ORP Žatec, zástupce ORP Podbořany zástupce Centra podpory projektu SRP v Ústeckém kraji (NIDV) - systémová podpora MAP Zástupce zaměstnavatelů
6
rozhoduje na základě podkladů od realizačního týmu a na základě výstupů z pracovních skupin partnerství o finální podobě základních dokumentů MAP, tedy Strategického rámce MAP (včetně dohody o investicích) a akčního plánu zadává úkoly realizačnímu týmu a kontroluje jejich plnění posvěcuje postupy v partnerství rozhoduje o konkrétních aktivitách spolupráce schvaluje komunikační strategii a kontroluje její dodržování schází se 2x ročně Řídící výbor
7
Cíle projektu Vzdělat alespoň 100 pedagogů v nových metodách výuky
Vzdělat alespoň 10 asistentů pedagoga Vzdělat alespoň 10 pedagogů v práci s heterogenními skupinami Otevřít jeden polytechnický kroužek pro alespoň 10 dětí ze ZŠ Cílem je zajištění sedmi platforem pro odborná tematická setkávání (pracovní skupiny). Sdílet minimálně 24x za rok postupy, informace, zkušenosti mezi pedagogy na platformě pracovních skupin, setkání partnerství MAP, odborných platformách pedagogů nebo na metodických setkáních pedagogů koordinovat přístup k dětem a žákům mezi školami, organizacemi zájmového a neformálního vzdělávání a prorodinnými a sociálními službami na základě odborné platformy pro inkluzivní vzdělávání. Vzdělat minimálně 10 pedagogů v roli kariérového poradce na školách. Vyhodnotit plnění cílů navržených v MAP I a vytyčit si nové cíle a opatření, které vedou k naplnění těchto cílů. Vytvořit nový MAP a reflexe a návrhy potřeb jednotlivých škol. Realizovat alespoň 80 exkurzí a vzdělávacích akcí pro děti a žáky v rámci polytechnického vzdělávání, matematické (pre)gramotnosti, čtenářské (pre)gramotnosti, inkluzivního vzdělávání a kariérového poradenství Podpořit činnosti alespoň 4 žákovských parlamentů a zajistit vzdělávání pro jejich koordinátory Dosažení cílů bude dokladováno osvědčeními o absolvování kurzů, zápisy z jednání, prezenčními listinami, dokumentem MAP II, smlouvami, zprávami o realizaci, zápisy z jednání, fotodokumentací atd. Cíle projektu
8
Aktivity projektu Řízení a koordinace MAP Rozvoj a aktualizace MAP
Evaluace a monitoring MAP Implementace MAP I Aktivity projektu
9
KA 2: Rozvoj a aktualizace MAP
probíhá v PS a ve školních plánovacích skupinách revize MAP I od analytické po návrhovou část aktualizovaný SR a MAP 2x za projekt (uprostřed a na konci) do MAP jsou zapracovávány podklady z jednotlivých škol k navrhovaným cílům a krokům MAP hledá zdroje PS pro financování vedle plánování obnáší i budování kapacit (vzdělávání členů partnerství, sdílení, nákup a demonstrace pomůcek, exkurze, příklady dobré praxe) workshopy s rodiči/facilitovaná setkání rodičů, škol a zřizovatelů (výstupy promítnuty do plánu) vzdělávání členů ŘV vazba na SPSZ, KAP, spolupráce se SRP KA 2: Rozvoj a aktualizace MAP
10
KA 3: Evaluace a monitoring MAP
Monitoring plnění MAP I a navrhování záložních strategií -probíhá v PS -je podkladem pro aktualizaci SR MAP Evaluace projektu MAP II -průběžná -závěrečná KA 3: Evaluace a monitoring MAP
11
Aktivity vybrány s ohledem na pravidla MAP II a s ohledem na možnosti financování ze Šablon II
SEMINÁŘE: práce s dětmi a žáky se SVP v MŠ a ZŠ, spolupráce PP a dalších PP a AP v MŠ a ZŠ, rozvoj (pre)matematické gramotnosti, rozvoj (pre)čtenářské gramotnosti, rozvoj FG žáků ZŠ, moderní výuky matematiky na ZŠ, tandemová výuka a práce v půlených třídách, vzdělávání AP na ZŠ a MŠ, rozvoj občanských kompetencí žáků ZŠ, vzdělávání koordinátorů ŽP, práce PP s ICT, metody kariérového poradenství, vzdělávání jazykářů, včetně WS s rodilým mluvčím, vzdělávání nejazykářů v užívání cizího jazyka, včetně WS s rodilým mluvčím, WS vedení čtenářského kroužku EXKURZE: rozvoj matematické pregramotnosti dětí v MŠ, rozvoj občanských a sociálních kompetencí žáků ZŠ, rozvoj podnikavosti žáků ZŠ SDÍLENÍ: platforma spolupráce MŠ, ZŠ a NNO při práci s dětmi se SVP a dětmi ze SVL KROUŽKY: polytechnický kroužek na SŠ pro žáky ZŠ POMŮCKY k vyzkoušení a demonstraci na platformě MAP: pro práci s dětmi se SVP v MŠ, na rozvoj (pre)matematické gramotnosti, na rozvoj (pre)čtenářské gramotnosti, pro výuku cizích jazyků KA 4: Implementace MAP I
12
Návrhy usnesení Volba předsedy/předsedkyně
Volba místopředsedy/místopředsedkyně Schválení statutu ŘV Schválení Jednacího řádu ŘV Návrhy usnesení
13
Děkujeme za pozornost Tým MAS Vladař, o. p. s. Jednání ŘV
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.