Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Šablony I a jejich realizace
Projekt „Společné vzdělávání na ZŠ J. Hradec II, Janderova 160“ ZŠ Jindřichův Hradec II, Janderova 160 Mgr. Jan Javorský, ředitel školy Jindřichův Hradec
2
Obecné informace o realizaci projektu
období realizace: – projekt zaměřen na společné vzdělávání a rozvoj čtenářské gramotnosti výše dotace představovala cca ,- Kč administrace a realizace probíhá zcela v režii školy
3
Realizační tým hlavní manažer a koordinátor projektu finanční manažer
garant šablon – doučování, čtenářský klub, setkávání realizátoři jednotlivých aktivit – učitelé školy
4
Příprava realizace projektu
podoba žádosti projednána s pedagogickým sborem vytvořen plán realizace a finanční plán čerpání dotace pro projekt zpracován dodatek k vnitřnímu platovému předpisu
5
Zvolené aktivity 1) Školní speciální pedagog pro ZŠ (II/2.1)
½ úvazku po dobu celé realizace projektu návaznost na projekt RAMPS VIP III a rozvojový program MŠMT pravidelnou podporu využívá cca 45 žáků školy součástí činnosti jsou také pravidelné konzultace s rodiči
6
Zvolené aktivity 2) Čtenářský klub pro žáky ZŠ (II/3.1) šablona realizována celkem 4 x – pro žáky 1. i 2. stupně vybaven fond žákovské knihovny klub pokračuje i v letošním školním roce mimo projekt omezené prostorové možnosti školy – komplikace pro vybudování čtenářského koutku
7
Zvolené aktivity šablona byla realizována celkem 8 x
3) Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem (II/3.3) šablona byla realizována celkem 8 x nabídnuto žákům 1. i 2. stupně doučování škola žákům nabízí i nadále mimo projekt komplikace – časové možnosti, pedagogické intervence
8
Zvolené aktivity 4) Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi - DVPP v rozsahu 32 hodin (II/2.3) šablona realizována pro celý pedagogický sbor (32 x) Inkluze a efektivní vyučovací metody pro společné vzdělávání 1 vzdělávací program → 4 tematicky zaměřené semináře
9
Zvolené aktivity Volba další vzdělávací dráhy
5) Odborně zaměřená tematická setkávání pro rodiče žáků ZŠ (II/4.1) – uskutečněna 4 setkání s odborníky po 3 hodinách: Volba další vzdělávací dráhy Práce s dětmi s poruchami učení a chování Bezpečná komunikace na internetu Projevy rizikového chován u dětí
10
Zvolené aktivity 6) Vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP v rozsahu 80 hodin se zaměřením na mentoring (II/2.6) je realizována 1 šablona velmi malá nabídka 80 hodinových kurzů mentoringu v době vyhlášení výzvy byl stále „ve hře“ kariérní řád
11
Zvolené aktivity 7) Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol (II/2.10) bude realizováno v listopadu 2018
12
Klady výzvy jednoduchost vykazování podpora školám – MAS, NIDV
relativní volnost při volbě šablon existence funkční infolinky MŠMT možnost provádění některých změn v projektu snaha MŠMT o přímou návaznost v následujících letech
13
Nevýhody, rizika výzvy dlouhé procesní řízení - ŽoP, ZoR, žádost o změnu rizika spojená s obsazením některých personálních pozic rizika spojená s realizací některých DVPP – velký zájem ze strany škol x omezená kapacita poskytovatelů velmi různorodá kvalita vzdělávacích programů problematický systém MS 2014+
14
DĚKUJI ZA POZORNOST A PŘEJI MNOHO ÚSPĚCHŮ (NEJEN) V PROJEKTOVÉ ČINNOSTI
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.