Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_II_1_02_Geometrické tvary a tělesa s využitím zrakového rozlišování Šablona číslo: II Sada číslo: Pořadové číslo DUM: 02 Autor: Mgr. Jitka Valentová
2
Anotace: Žáci rozlišují geometrické tvary a tělesa.
Očekávaný výstup: Žáci umí rozlišit geometrické tvary a tělesa. Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: 7-8 let, 2. třída Klíčová slova: geometrické tvary a tělesa Pomůcky a materiál: interaktivní tabule, pracovní list, pero, tužka, pravítko Potřebný čas pro výuku DUM: 35 min Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Žáci dostanou pracovní list, napíšou datum a jméno. Před samostatnou prací zopakujeme s žáky naučenou látku s interaktivní tabulí. Geometrické tvary a tělesa. Najdeme příklady ve třídě a okolí. Vysvětlíme postup práce. První úkol je spočítat všechny obrazce, trojúhelníky, kruhy, válce, obdélníky a čtverce. Napsat počet na příslušný řádek. Druhým úkolem je napsat všechna tělesa a geometrické tvary, které žáci znají. Žáci, kteří jsou dříve hotovi, mají za úkol narýsovat geometrické tvary a ještě vybarvit. Časový limit je asi 35 minut. Pak žáci odevzdají.
3
Geometrické tvary TROJÚHELNÍK ČTVEREC OBDÉLNÍK KRUH
4
Geometrická tělesa: VÁLEC
5
kolik je v pracovním listě:
Spočítej kolik je v pracovním listě: Trojúhelníků: ………………………………………………………………………………………………………… Obdélníků: ………………………………………………………………………………………………………… Kruhů: ………………………………………………………………………………………………………… Válců: ………………………………………………………….
6
2. Úkol Napiš do pracovního listu, které geometrické tvary a která tělesa ještě znáš:
7
KRYCHLE KVÁDR KOULE KUŽEL JEHLAN HRANOL TĚLESA GEOMETRICKÉ TVARY
LICHOBĚŽNÍK PĚTIÚHELNÍK
8
Super!
10
Použité zdroje: Otevřená galerie Microsoft Office
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.