Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Diagnostika palivové soustavy MPI
2
Kontrola tlaku paliva Benzín je z palivové nádrže dopravován palivovým čerpadlem přes palivový filtr do palivové lišty. Do lišty jsou napojeny elektromagnetické vstřikovací ventily. Tlak v palivové liště je regulován regulátorem tlaku na hodnotu o 3 bary vyšší, než je tlak vzduchu v sacím potrubí. Pro kontrolu tlaku připojíme tlakoměr k palivové liště.
3
Kontrola tlaku paliva Nízký tlak může být způsoben:
Ucpaným palivovým filtrem Vadným palivovým čerpadlem Závadou regulátoru tlaku
4
Kontrola vstřikovacích ventilů MPI
U nepřímého vstřikování benzínu se používají jednoduché elektromagnetické ventily. V klidové poloze je ventil uzavřen pružinkou. Po přivedení elektrického proudu do vinutí elektromagnetu se jehla ventilu nadzvedne a otevře průchod paliva do sacího potrubí.
5
Kontrola vstřikovacích ventilů MPI
video k testování vstřikovačů zde Závada může nastat ve dvou oblastech: Vinutí elektromagnetu kontrolu lze provézt měřením elektrického odporu Zanešení nečistotami kontrolu provedeme porovnáním vstřikovaného množství na zkušebně Zároveň sledujeme kvalitu rozprášení
6
Zkouškové otázky Jakými způsoby lze kontrolovat vstřikovací ventily benzínových motorů? Jak probíhá měření tlaku paliva u systému MPI. Co může být příčinou nízkého tlaku paliva?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.