Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Diagnostika palivové soustavy MPI

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Diagnostika palivové soustavy MPI"— Transkript prezentace:

1 Diagnostika palivové soustavy MPI

2 Kontrola tlaku paliva Benzín je z palivové nádrže dopravován palivovým čerpadlem přes palivový filtr do palivové lišty. Do lišty jsou napojeny elektromagnetické vstřikovací ventily. Tlak v palivové liště je regulován regulátorem tlaku na hodnotu o 3 bary vyšší, než je tlak vzduchu v sacím potrubí. Pro kontrolu tlaku připojíme tlakoměr k palivové liště.

3 Kontrola tlaku paliva Nízký tlak může být způsoben:
Ucpaným palivovým filtrem Vadným palivovým čerpadlem Závadou regulátoru tlaku

4 Kontrola vstřikovacích ventilů MPI
U nepřímého vstřikování benzínu se používají jednoduché elektromagnetické ventily. V klidové poloze je ventil uzavřen pružinkou. Po přivedení elektrického proudu do vinutí elektromagnetu se jehla ventilu nadzvedne a otevře průchod paliva do sacího potrubí.

5 Kontrola vstřikovacích ventilů MPI
video k testování vstřikovačů zde Závada může nastat ve dvou oblastech: Vinutí elektromagnetu kontrolu lze provézt měřením elektrického odporu Zanešení nečistotami kontrolu provedeme porovnáním vstřikovaného množství na zkušebně Zároveň sledujeme kvalitu rozprášení

6 Zkouškové otázky Jakými způsoby lze kontrolovat vstřikovací ventily benzínových motorů? Jak probíhá měření tlaku paliva u systému MPI. Co může být příčinou nízkého tlaku paliva?


Stáhnout ppt "Diagnostika palivové soustavy MPI"

Podobné prezentace


Reklamy Google