Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“"— Transkript prezentace:

1 Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“ OP VK Výukový materiál Název DUMu: VY_42_INOVACE_32_1_Riskuj – geometrie – 7. ročník Číslo skupiny: 1 Autor: Mgr. Roman Marschner Vzdělávací oblast / Téma: Matematika a její aplikace / Geometrie v rovině a prostoru Druh učebního materiálu: Prezentace Metodický list: ne Anotace: Pomocí hry Riskuj opakování učiva 7.ročníku. Žáci se rozdělí na dvě skupiny a skupiny si střídavě volí jednotlivé otázky. Odpoví-li správně, získávají odpovídající počet bodů, odpoví-li špatně, ztrácí odpovídající počet bodů. Vítězí skupina s větším počtem bodů. Ověřeno ve třídě: VII.A Datum ověření: Prohlášení: Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebníma fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla. Prohlašuji dále, že výše uvedený materiál jsem ověřil(a) ve výuce a provedl(a) o tom zápis do TK. Dávám souhlas, aby moje dílo bylo dáno k dispozici veřejnosti k účelům volného užití (§30 odst. 1 zákona 121/2000 Sb.), tj. že k uvedeným účelům může být kýmkoliv zveřejňováno, používáno, upravováno a uchováváno. Datum: Podpis:

2 Geometrie v rovině a v prostoru 7. ročník
RISKUJ Geometrie v rovině a v prostoru 7. ročník

3 RISKUJ Středová souměrnost 1 000 2 000 3 000 4 000 Rovnoběžník 1 000 2 000 3 000 4 000 Lichoběžník 1 000 2 000 3 000 4 000 Hranol 1 000 2 000 3 000 4 000

4 Středová souměrnost za 1 000
Kolik samodružných bodů se nachází ve středové souměrnosti? jeden

5 Středová souměrnost za 2 000
Které z následujících číslic jsou středově souměrné? 8 a 0

6 Středová souměrnost za 3 000
PRÉMIE

7 Středová souměrnost za 4 000
Vyjmenuj aspoň jednu zákazovou dopravní značku, která je středově souměrná. Zákaz vjezdu všech vozidel Zákaz vjezdu všech vozidel (v obou směrech) Zákaz vjezdu s vyj. motocyklů bez postr. voz. Konec všech zákazů Zákaz zastavení Zákaz stání

8 Rovnoběžník za 1 000 Jaký je součet velikostí vnitřních úhlů rovnoběžníku? 360°

9 čtverec, obdélník, kosočtverec, kosodélník
Rovnoběžník za 2 000 Vyjmenuj 4 rovnoběžníky. čtverec, obdélník, kosočtverec, kosodélník

10 Jsou rovnoběžné a stejně dlouhé.
Rovnoběžník za 3 000 Jaké dvě vlastnosti mají protější strany rovnoběžníku? Jsou rovnoběžné a stejně dlouhé.

11 Rovnoběžník za 4 000 Které rovnoběžníky mají na sebe kolmé úhlopříčky?
čtverce a kosočtverce

12 Lichoběžník za 1 000 Jak se nazývají rovnoběžné strany a jak různoběžné strany? rovnoběžné – základny různoběžné – ramena

13 obecný, pravoúhlý a rovnoramenný
Lichoběžník za 2 000 Vyjmenuj druhy lichoběžníků. obecný, pravoúhlý a rovnoramenný

14 Lichoběžník za 3 000 PRÉMIE

15 Lichoběžník za 4 000 Jaký je vzorec pro výpočet obsahu lichoběžníku?

16 Hranol za 1 000 Kolik podstav má hranol? 2 podstavy

17 Hranol za 2 000 Kolikaboký hranol je kvádr? čtyřboký hranol

18 Hranol za 3 000 Kolik vrcholů má šestiboký hranol? 12 vrcholů

19 Hranol za 4 000 Kolik stěn má pětiboký hranol? 7 stěn

20 Zdroje Vlastní archiv autora


Stáhnout ppt "Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“"

Podobné prezentace


Reklamy Google