Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Martin Plucha
2
Věcné hodnocení žádosti o podporu
Požadovaná výše finanční podpory ,60 Kč Maximální schválená výše finanční podpory ,60 Kč Hodnotící komise OP VVV dne krátila finanční prostředky ve výši ,- Kč na následujících položkách Hardware a osobní vybavení ( ) o ,- Kč Lektor ( a ) o ,- Kč a o ,- Kč Odborník z praxe ( ) o ,- Kč Odborný garant ( ) o ,- Kč Lektor specialista ( ) o ,- Kč K tomu ve výši 10 % nepřímé náklady ,- Kč
3
Zálohová platba První zálohová platba proplacena do 30 kalendářních dnů od data vydání právního aktu Ve výši 30 %, tj ,- Kč Následovat bude rozeslání jednotlivým partnerům dle výše jejich podílu na projektu od 1,69 % až po 32,98 %, tj ,- Kč až ,- Kč
4
Finanční část - realizace
Projekt musí být účtován odděleně, účelové znaky jsou: 33063 pro neinvestice 33982 pro investice v rámci PO 3 v OP VVV, vycházíme z Číselníku účelových znaků Dle Pravidel pro žadatele a příjemce, verze 5 je příjemce i partner povinen v rámci každé průběžné žádosti doložit jako povinnou přílohu výstupní sestavu z účetnictví pro projekt za dané sledované období Dále je povinen předložit účetní doklady, které musí být označeny registračním číslem projektu – CZ /0.0/0.0/16_34/
5
Finanční část - realizace
Dokladování způsobilosti osobních výdajů Pracovní smlouvy, dohody, pracovní náplně, mzdové/platové sazby/odměny – s prvním uplatněným výdajem nebo při změně Mzdové rekapitulace – mzdové listy, výplatní pásky za sledované období Prokázání úhrady – výpis z bankovního účtu Pracovní výkazy za jednotlivé kalendářní měsíce Pozor na činnosti, které spadají do nepřímých nákladů – účetnictví, personalistika (uzavírání dohod, pracovních smluv), administrace zadávacích řízení (!), zajištění publicity vč. tisku publicity, správa počítačových sítí,… Musí být vzájemně provázány – porada RT partnera ve stejný čas u všech
6
Finanční část - realizace
Dokladování způsobilosti hmotného majetku a materiálu Dodací list Smlouva, objednávka Podklady k realizované veřejné zakázce Faktura Doklad o úhradě
7
Finanční část - realizace
Dokladování způsobilosti nákupu služeb Faktura Objednávka, smlouva Prezenční listiny v případě podpory účastníků Doklad o úhradě
8
Finanční část - realizace
Dokladování způsobilosti přímé podpory Cestovné – cestovní doklady pro hromadnou dopravu ve 2. třídě, omezení pro silniční motorové vozidlo na tuto úroveň Ubytování - ***, 1 500,- Kč Stravování – 300,- Kč na 8 hodin, tj. 37,50 Kč na 1 hodinu akce a osobu, 400,- Kč na den v případě výjezdní akce spojené s ubytováním
9
Finanční část - realizace
Nezpůsobilé výdaje Výčet uveden v pravidlech Náhrada nevyčerpané dovolené při ukončení pracovního poměru, čerpaná dovolená přesahující nárok v kalendářním roce (převedená z roku předchozího), náhrady dovolené sjednané k DPČ Příspěvky na penzijní připojištění,… Nezpůsobilé výdaje si hradí příjemce/partner z vlastních prostředků
10
Finanční část - realizace
Vše dokládat prostřednictvím scanů realizačnímu týmu příjemce, doklady musí být označené registračním číslem, názvem projektu (razítko) Pro potřeby zadávání údajů v rámci Žádosti o platbu v IS KP 14+ máme vytvořenou soupisku dokladů – zašleme em všem partnerům Vždy k 15. následujícího měsíce zasílat vyplněnou soupisku spolu se scany dokladů RT příjemce z důvodu průběžného zadávání do MS 2014+ Zodpovědnost za obsahovou správnost předkládaných dokladů i za doložení všech dokladů vč. úhrady má každý z partnerů
11
Martin Plucha, plucha@kraj-jihocesky.cz
Děkuji za pozornost Martin Plucha,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.