Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Zpracoval: Marcela Kováříková
Základní škola Brno, Jana Babáka 1 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 22/05 Název materiálu: Zpracoval: Marcela Kováříková
2
Říše : živočichové Kmen : strunatci Podkmen : obratlovci
Základní škola Brno, Jana Babáka 1 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 22/05 Říše : živočichové Kmen : strunatci Podkmen : obratlovci Třída : OBOJŽIVELNÍCI
3
DĚLÍME JE DO DVOU SKUPIN
Základní škola Brno, Jana Babáka 1 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 22/05 DĚLÍME JE DO DVOU SKUPIN OBOJŽIVELNÍCI BEZOCASÍ OCASATÍ ŽÁBY MLOCI ROSNIČKY SKOKANI ČOLCI ROPUCHY
4
Základní znaky skupiny :
Základní škola Brno, Jana Babáka 1 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 22/05 Základní znaky skupiny : Hladká, holá kůže slizové nebo jedové žlázy na kůži (desinfekce) Přední končetiny mají 4 prsty, zadní 5 prsty bez drápků jsou studenokrevní mají vnější oplození (žáby) i vnitřní (mloci a čolci) dýchají plícemi i kůží jsou zákonem chráněni jsou masožraví – hmyz, žížaly, šneci…
5
Základní škola Brno, Jana Babáka 1
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 22/05
6
Odpověz s pomocí uč. strana 22 -25
Co se děje s oplozeným vajíčkem žáby? (pulec, keříčkovitá žábra,ocas,končetiny,dýchání plícemi) Proč najdeme na jaře obojživelníky v blízkosti vody? Mají žáby přední končetiny stejně dlouhé jako zadní? Srovnej délku zadních končetin ropuchy a skokana Můžeš najít rosničku i ve větvích keřů ve vlhkých lesích? Co si pamatuješ o největším mlokovi na světě? Napiš několik vět
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.