Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : leden 2012 Název :VY_42_INOVACE_4.2.1 M8_ 1 Téma : Reklama Ročník : 8. Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
2
Anotace: Prezentace seznámí žáky s typy reklamy, základními pojmy a hlavními nebezpečími reklam pro spotřebitele. Materiál byl určen pro interaktivní tabuli. Využívá také internet. Cílová skupina: 8.ročník
3
Reklama
4
Reklama je na světě: aby své příjemce ovlivnila
aby změnila jejich názor na daný výrobek nebo službu aby je přiměla si danou věc koupit. Reklama je na světě:
5
Reklama má upoutat vytvořit touhu klienta výrobek či službu si koupit.
To musím mít!
6
Reklama obsahuje pravdivá sdělení o daném výrobku či službě,
ale jen ta, která se zadavatelům hodí!
7
obrazová reklama statická
Základní typy reklam: inzerát zvuková reklama obrazová reklama obrazová reklama statická direct mailing tisk rádio televize billboard do schránky
8
Nikdo Vám nedá nic zadarmo, i když se tak tváří!
A už vůbec ne, když se tak tváří prostřednictvím reklamy.
9
Reklama zvyšuje cenu výrobku,
vždy ji platí spotřebitel!
10
Ilustrace – www.office.microsoft.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.