Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Setkání s hlavními a vedoucími krajskými metodiky zapojených v projektu KIPR Praha NÚV

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Setkání s hlavními a vedoucími krajskými metodiky zapojených v projektu KIPR Praha NÚV"— Transkript prezentace:

1

2 Setkání s hlavními a vedoucími krajskými metodiky zapojených v projektu KIPR Praha NÚV 28. 3. 2017

3 spolupráce se školami v projektu KIPR
podepsání smlouvy škola x projekt KIPR sdílení zkušeností

4 Spolupráce se školami Celkem bylo vytypováno s Agenturou pro sociální začleňování a specialisty projektu KIPR 156 škol I. vlna – prosinec 2016 II. vlna – škol + Agentura pro sociální začleňování III. vlna – – 76 škol + Agentura pro sociální začleňování + spolupráce s metodiky oslovení souhlas se zapojením do projektu Smlouva – podepsání smlouvy – , dotazník pro metodiky pro školy (30 hod. / měsíc) dotazníky pro školní koordinátory (8 hod. /měsíc)

5 Informace o školách - komparativní studie mapování specifických vzdělávacích potřeb žáků s potřebou podpory profil školy - krátké informace o škole, třídy- snímky (počty žáků, specifika žáků, počet žáků celkem, kolik je žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (PLPP, IVP – personální zajištění, přehled pomůcek, kolika žákům je doporučena pedagogická intervence, pedagogická diagnostika, spec. pedagogická péče, školní poradenské pracoviště – specialisté (složení členů týmu, specializace), spolupráce s ostatními subjekty – metodiky, PPP, SPC aj., co očekáváte od projektu KIPR – spolupráce, vzdělávání, nové trendy a přístupy ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími přístupy, aj.,

6 ZŠ, MŠ Praha 4, Ohradní 49/1366, Praha 4
ZŠ pro zrakově postižené, Náměstí míru 609/19, Praha 2 MŠ Korálek, Bobkova 766/10, Praha 9- Černý Most

7 ZŠ a MŠ Byšice, Komenského 200, okr. Mělník
Středočeský kraj ZŠ a MŠ Byšice, Komenského 200, okr. Mělník ZŠ, Příbram VII, Bratří Čapků 279, Příbram ZŠ Kolín V., Mnichovická 62, Kolín ZŠ Kamenné Žehrovice, Karlovarská 150, okr. Kladno

8 ZŠ Rotava, ul. Nová Plzeň 673, Plzeň
Plzeňský kraj ZŠ Rotava, ul. Nová Plzeň 673, Plzeň

9 ZŠ Sokolov, Běžecká 2055, 356 01 Sokolov
Karlovarský kraj ZŠ Sokolov, Běžecká 2055, Sokolov

10 ZŠ a MŠ Litvínov-Janov, Přátelství 160, okres Most
Ústecký kraj ZŠ s rozšířeným vyučováním informatiky a výpočetní techniky, Teplice, Plynárenská 2953 Teplice ZŠ a MŠ Litvínov-Janov, Přátelství 160, okres Most

11 ZŠ a MŠ pro tělesně postižené, Lužická 920/7, Liberec
Liberecký kraj ZŠ a MŠ pro tělesně postižené, Lužická 920/7, Liberec ZŠ, ZŠ umělecká škola a MŠ Frýdlant, Purkyňova 510 ZŠ Aloisina Výšina 642, Liberec ZŠ U Soudu 369/8 o. p., Liberec ZŠ Liberec, ul. 5 května 64/49, p. o. ZŠ Velké Hamry, Školní 541, Velké Hamry

12 Masarykova základní škola Broumov, Komenského 321
Královéhradecký kraj Masarykova základní škola Broumov, Komenského 321

13 ZŠ Vysoké Mýto, nám. Pod Kaštany 720, Vysoké Mýto
Pardubický kraj ZŠ Vysoké Mýto, nám. Pod Kaštany 720, Vysoké Mýto

14 Olomoucký kraj

15 ZŠ Valašské Meziříčí, Šafaříkova 726, okr. Vsetín
Zlínský kraj ZŠ Zlín Dřevnická 1790, Zlín ZŠ Luh, 1544, Vsetín ZŠ Valašské Meziříčí, Šafaříkova 726, okr. Vsetín

16 ZŠ a MŠ Brno, Staňkova, p. o., 602 00 Brno
Jihomoravský kraj ZŠ a MŠ Brno, Staňkova, p. o., Brno ZŠ a MŠ Merhautova 37, p. o., Brno

17 Kraj Vysočina

18 Jihočeský kraj ZŠ a MŠ Záhoří 3, okr. Písek

19 ZŠ a MŠ Ostrava – Poruba, Ukrajinská 1533/19 ZŠ Bruntál, Okružní 38
Moravskoslezský kraj ZŠ a MŠ Ostrava – Poruba, Ukrajinská 1533/19 ZŠ Bruntál, Okružní 38 ZŠ Bruntál, Školní 2 ZŠ a MŠ Andělská hora, okres Bruntál MŠ Bruntál, Okružní 23 ZŠ logopedická s.r.o., Paskovská 65/92 Ostrava – Hrabová

20 Metodici pro školy a školská zařízení
Je vytvořena síť metodiků, nyní obsazena cca 90 osobami, napříč celou ČR. Jedná se převážně o pracovníky PPP a SPC, spolupracující s projektem. Metodici mají úvazky v projektu od 0,1 do 0,5. Spolupracují s hlavními metodiky projektu (vedením metodické sítě), školními koordinátory, metodiky pro školy (postupně obsazovaná pozice). Participují na DVPP, zajišťují metodické vedení v oblasti identifikace míry podpory žáků (doporučování podpůrných opatření v konkrétních stupních, přehledu podpůrných opatření s cílem sjednocení postupu ve školských poradenských zařízeních na celém území ČR a poskytují podporu vybraným školám).

21 Metodik pro podporu škol
zajišťuje sdílení know-how projektu KIPR na škole, spolupracuje s pracovníky Školního poradenského pracoviště, učiteli a rodiči, spolupracuje s pedagogy školy (shromažďuje data pro analýzy zavádění nových metodických postupů souvisejících s poskytováním podpůrných opatření), zajišťuje metodickou podporu při vytváření Plánu pedagogické podpory, konzultuje zapojení Školního poradenského pracoviště do zajištění podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základě vystavených Doporučení ŠPZ, sjednocuje postupy při práci s podpůrnými opatřeními ve škole, popisuje příklady dobré praxe,

22 Metodik pro podporu škol
analyzuje, nakolik se mění průběh vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základě poskytovaných podpůrných opatření, spolupracuje s krajským metodikem pro podporu škol a ŠPZ, zpracovává reporty pro metodika pro podporu škol a ŠPZ, manažera klíčové aktivity, dle stanovených pravidel a informuje ho o své činnosti, účastní se dle potřeb celorepublikových setkání, regionálních setkání a jednání realizačního týmu a dalších jednání se zainteresovanými organizacemi.

23 Školní koordinátor (činnosti, úkoly, odpovědnost)
spolupracuje s pracovníky Školního poradenského pracoviště, učiteli a rodiči, spolupracuje s pedagogy školy (shromažďuje data pro analýzy zavádění nových metodických postupů souvisejících s poskytováním podpůrných opatření), zpracovává reporty pro metodika školy, dle stanovených pravidel a informuje ho o své činnosti, koordinuje vybrané aktivity poskytnuté škole (např. v souvislosti se vzděláváním)

24 Děkuji za pozornost

25 Projekt KIPR vychází ze strategických záměrů ČR v rozvoji vzdělávání a řeší otázky související se zajištěním kvality, provázanosti, srovnatelnosti a efektivity poradenských služeb a vytvořením podmínek pro poskytování vhodných podpůrných opatření pro žáky, u kterých je třeba vyrovnat podmínky pro jejich vzdělávání.


Stáhnout ppt "Setkání s hlavními a vedoucími krajskými metodiky zapojených v projektu KIPR Praha NÚV"

Podobné prezentace


Reklamy Google