Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Autor: Simona Valachová Název: VY_12_INOVACE_1904_keltove Téma: Keltové a jejich způsob života Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Datum vytvoření: Datum ověření:
2
Anotace Prezentace slouží jako opakování učiva o Keltech. Žáci nejprve shlédnou krátké video ze série Dějiny udatného českého národa, které je online ke zhlédnutí na stránkách České televize ( ), je tedy nutné připojení na internet. Video je vhodné promítnout dvakrát za sebou, aby všichni žáci měli možnost vstřebat a popřípadě si poznamenat klíčové informace. Po té žáci odpovídají na otázky. Žáci se učí pozorně poslouchat a vyhledávat zásadní informace v mluveném slově, ale také zároveň vnímat obraz. Materiál obsahuje instrukce s odkazem na video, otázky s řešením i závěrečné hodnocení. Prezentace je určena pro 6. ročník, vzdělávací oblast Člověk a společnost, tematický okruh Naše země v období pravěku.
3
KELTOVÉ a jejich způsob života
KVÍZ
4
Pozorně sleduj video ! Můžeš si zapisovat poznámky.
Keltové Odpovídej na otázky, za každou správnou odpověď si dej 1 bod !
5
Kdy se usadili Keltové na našem území ?
asi 400 let př. n. l.
6
Jaké oblečení zdokonalili Keltové k běžnému užívání?
kalhoty
7
Znali a používali Keltové kolo a hrnčířský kruh?
ANO
8
Vybaví se ti dva předměty, jaké vyrobil kovář?
například podkova, meč, nůž, sekera, spona
9
Do jaké země jezdili Keltové drancovat a loupit?
do Říma
10
vyspělý vzdělaný a kulturní
Jaký byl v této době Řím? vyspělý vzdělaný a kulturní
11
Jak říkali Římané Keltům na českém území a jak bylo naše území pojmenováno?
Bójové Bohemia
12
Co znamená výraz Bójové v překladu?
strašný
13
Čím se Keltové živili? obchod, řemesla, výboje
14
Sečti své body…. jak jsi dopadl ?
Máš vynikající postřeh a paměť !!! Skvělý výsledek, stačí doladit drobnosti ! Polovinu jsi odhalil, šlo by i víc ! Nic moc, příště se více soustřeď ! Oooouuuu…
15
Citace Kliparty MS Office –
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.