Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
SpaceGame Developers: Petr Maštera Miloš Palguta John Petr Bulíček
Michal Fizek
2
Petr Maštera Exploze Detekce kolizí
3
Michal Fizek - Mlhoviny
4
Petr Bulíček – LOD a planety
5
Miloš Palguta: Modely
6
Modely lodí
7
Modely planet a asteroidů
8
Směřování projektu? výzkumný projekt? hra? jiné návrhy?
9
Plánování: Miloš Palguta: Petr Maštera: - API pro ovládání modelů
(pohyb, otáčení děl, otevírání vrat, uvolňování přepravních boxů,...) - případné drobné dodělávky na modelech Petr Maštera: - kolize a exploze - problém: parkování v základně - ? ovládání a pohyb rakety Petr Bulíček: - LOD - generování planet Michal Fizek: - volumetrická mlhovina - ? kouř za raketou Otevřené úkoly: - laser a missiles (střílení) - menu, scóre, radar, network support, ... - AI (umělá inteligence) - rozhovor s virtuální osobou (NLP)
10
Struktura SpaceGame SgObject SgoManager
- základní chování jednoduchých objektů (rendrování, pozice, rychlost, kolize,...) - správa objektů - detekce kolizí SgTransport SgStation Současné problémy: - pozadí (již vyřešeno) - pomalé načítání scény - komplexnější chování pro složitější objekty (ovládání děl, vrat, přepravovaných boxů,...)
11
Organizační věci výjezd do zahraničí konference EEICT a další
nedostatek doktorandů na grafice výjezd do University of Twente (NL), celý duben a půlka května, konzultace: a videokonference, na obhajoby zpět
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.