Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group
Patrik Pavel, obchod, UniCall Communication Group
4
V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí…
Proč? Různé důvody (prodej, roboti, masáž, kvalita, kobercový nálet, ponorka, push, etc.) V r.2013 jsme mluvili skoro s 2 mio lidí…
5
Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010
Ale… Přestože přesycený trh Vstup 2008, růst 2010 Prodali jsme zák.!!!!
6
Kouzlo? Skvělý team? Julie P. Honza P.
7
Team
9
Tvůj nejlepší přítel EMAIL – tvůj skvělý a levný přítel
DIRECT MAIL – tvůj nejstarší přítel SOCIAL MEDIA – tvůj novej kámoš TELEFON – tvůj nejlepší přítel
10
„The telephone is one of the best branding devices available“ -Delivering Happiness Tony Hsieh, CEO Zappos
11
Výhody Přímá komunikace se zákazníkem Zacílení na segment
Okamžitá reakce zákazníka Kvalitnější předání informací – interaktivní, „popovídání si“
12
Další výhody Výhody pro zákazníka Výhody pro dodavatele Pohodlí
Informace Interakce Rychlost Výhody pro dodavatele Budování vztahů Zacílení Načasování Měřitelné/škálovatelné/předvídatelné
13
Přestože máme kouzlo, tak jak jsou na tom jiné kanály?
14
ALE PROČ TELESALES, TŘEBA JSOU DALŠÍ MOŽNOSTI…
Výhody DM a telemarketingu speciálně.
15
Telesales vs. D2D Pokrytí neúplné Náklady vyšší Kvalita – % zrušení
Transparentnost – nemám pod kontrolou
16
Telesales vs. Online sales
Chybí push Chybí interaktivita Transparentnost Nezvládá složitosti
17
Kdo je vítěz? ROCKY!!!!!
18
Spolupráce Booking appointments
Online leady – dodá chybějící ingredience (interakce, hlas) a vyplnění smlouvy
20
PET Psychologie Technologie Ekonomika
21
PET Psychologie Ekonomika Technologie Telefon a umění prodeje (AIDA)
Incentivy, bonusy Pohodlí Ekonomika Zacílení CPA Akvizice, up/cross-sell Technologie Telefon Kvalita Správný produkt
22
AIDA Jeden můj obchodní partner měl takovou dobrou větu „To mě nemotivuje, Patriku“
24
Téma
25
Přepoklady Pozornost první 4 vteřiny Zájem o to, co potřebuji
Touha, to mít teď Akce
26
UniCall telesales řešení
Řešení ne prodej Přidaná hodnota
27
Případová studie 1 Výzva: B2B Top player (inzerce) hledá nový prodejní kanál Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + vymáhání Konverzací: Prodejů: 4,8% Splatnost: 85-90% Výhody: nový kanál pro klienta, finanční růst, interní růst, konkurence ztrácí, nutný vývoj - zaparkování vyčerpaného produktu, spuštění nových produktů, úprava procesů vymáhání
28
Případová studie 2 Výzva: B2C Top player (pojištění) hledá nové partnery Řešení: UniCall segmentace DTB + telesales + verifikace Konverzací: Prodejů: 4,5% Splatnost: 54% Výhody: nový partner, vyšší splatnost, kvalitní databáze
29
Případová studie 3 Výzva: B2C Top player (utility) potřebuje zpracovatele online leadů Řešení: UniCall online řešení + telesales Konverzací: Prodejů: 9,7% Aktivace: 81% Výhody: vysoká konverze, rychlost, udržování kroku s trhem
30
Shrnutí Telesales má nevýhody, ale existuje – vyvolává reakce
Telesales funguje ( zákazníků) Telesales má i výhody UniCall – PET UniCall – přidaná hodnota
31
Děkuji za Vaše dotazy! Patrik Pavel
tel: pp.patrik Unicall Communication Group
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.