Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

B2b / lcv JAROMÍR HEŘMANSKÝ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "B2b / lcv JAROMÍR HEŘMANSKÝ."— Transkript prezentace:

1 B2b / lcv JAROMÍR HEŘMANSKÝ

2 ZMĚNA STRUKTURY B2B/LCV TRH LCV, SEGMENTY, DEKLARACE, OBJEDNÁVKY
OBSAH ZMĚNA STRUKTURY B2B/LCV TRH LCV, SEGMENTY, DEKLARACE, OBJEDNÁVKY VÝKONNOST ZNAČKY V KRAJÍCH (LCV) CBC 2014 – 2016 / 2017 ŠKOLENÍ FLEET / LCV PPFZ, LCV PROMO, KOMUNIKACE, DM OPERATIVNÍ LEASING, TREND, VÝVOJ ?

3 B2B / LCV – organizační struktura 2017
Ředitel odd. B2B (Peugeot, Citroen, DS) Jaromír HEŘMANSKÝ B2B NETWORK MANAGER (Peugeot, Citroen, DS) Evžen SOUČEK VEDOUCÍ FLEETOVÉHO PRODEJE (Peugeot, Citroen, DS) Lukáš HOŠEK Animace dealerského prodeje B2B Validace extra podpor Animace projektů PPC/CBC Animace prodeje LCV Operativní leasing Mezinárodní autopůjčovny Animace velkých nadnárodních / lokálních klientů Velké veřejné zakázky MANAGER OV (Peugeot, Citroen, DS) Ondrej HUSÁK LCV SPECIALIST (Peugeot, Citroen) Roman STOKLASA NKAM (Peugeot, Citroen, DS) Daniela ŠMÍDOVÁ Kompletní management prodeje ojetých vozidel Animace projektu PVV Animace přestaveb užitkových vozidel Animace specifických výběrových řízení Animace specifických cílových skupiny (spedice apod.) Animace velkých nadnárodních / lokálních klientů

4 VÝVOJ TRHU UŽITKOVÝCH VOZIDEL 2015-2016
meziroční nárůst skoro vozidel, + 12,3% Citroen užitková vozidla vozidel (21,9%) – více jak trh Urdžení 6. pozice na trhu Skokan roku FORD + 34% (+735ks)

5 Segmenty užitkových vozidel 2016

6 SUBSegmenty užitkových vozidel 2016 - JUMPER

7 INTERNÍ VÝKONNOST ZNAČKY – užitková vozidla
Meziroční deklarace + 7,4% Meziroční objednávky + 4% Trend v objednávkách od 5/2016 klesající (trh stabilní s mírným nárůstem)

8 Lcv VÝKONnOST ZNAČKY – registrace po krajích

9 CITROËN BUSINESS CENTER 2014 - 2016
4x 204 VU (2014) 792 VU (2016) 3x 16% (2014) 49% (2016) CITROËN BUSINESS CENTER Raketové prodeje VU v Business Centrech Během posledních 2 let (2014 – 2016) Nárůst objemů prodejů VU v CBC + 288% Nárůst objemu prodejů VU Citroen celkem + 60% Nárůst celkového trhu VU (všechny značky) +46% Zvýšení podílu prodejů VU v CBC + 206% Zvýšení počtu CBC z 6 (2014) na 10 (2016) Celkový vyplacený objem finanční podpory za rok 2016 = cca ,- CZK (průměrně ,- na CBC)

10 CITROËN BUSINESS CENTER 2016
383 VU 21% Podíl na všech prodejích VU CITROEN v r. 2016 Raketové prodeje VU v Business Centrech 3 nejúspěšnější dealeři CBC roku 2016 1) AUTO BABIŠ = 136 VU 2) AUTO KP PLUS = 133 VU 3) DOMANSKÝ = 114 VU Charakteristickým znakem CBC se stává PROFESIONALITA RŮST OBCHODNÍHO POTENCIÁLU „Náročnost se vyplácí“

11 CITROËN BUSINESS CENTER - 2017
10 koncesí 4 kandidáti 1% kvalita 60 Vozidel 2017 Lokality s potencionálem: PLZEŇSKÝ KRAJ, VYSOČINA, OLOMOUCKÝ, ZLÍNSKÝ Novinky CBC pro 2017: Kvalitativní bonus: 1% ze všech LCV vč. SPACETOURER Kvantitativní bonus: BERLINGO: ,- JUMPY: ,- SPACETOURER: ,- JUMPER: ,- Podmínky pro vstup/udržení pro rok 2017: 60 vozidel DEMO BONUS + 3%

12 3x Únor Červen Říjen ŠKOLENÍ LCV
ROČNĚ Únor Červen Říjen Pravidelná školení pro nové a začínající prodejce v oblasti prodeje lehkých užitkových vozidel Termíny: 3 x ročně Trh VU v ČR Užitkové vozy (specifické produktové informace) Specifika prodeje VU 4x4 a přestavby PPFZ a obchodní akce – výpočet nabídky Servisní smlouvy „DRIVE“ Celodenní školení (1 den = 8 hodin) V Praze (technická škola) Zdarma

13 ŠKOLENÍ fleet 1x ROČNĚ Červen Specifické školení pro fleetové / pokročilé prodejce v oblasti prodeje firemním klientům Termíny: 1 x ročně Aktivní akvizice fleetových klientů Odborné fleetové dovednosti Dlouhodobý vztaz se zákazníkem Vyjednávání ve fleetu Celodenní školení (2 dny) V Praze (technická škola) Školné 2.500,- / prodejce

14 PPFZ / lcv promo FAKTURAČNÍ TABULKY (PROMO) užitková vozidla
Aktualizované PROMO zaslané Drobná úprava PROMO cen některých verzí modelu JUMPY FURGON/SPACETOURER Stále pokračujeme s akčními pakety ZDARMA PPFZ 2016 Aktualizovaný program zaslaný BEZE ZMĚNY: Počet podporovaných kategorií. Metodika extra podpory v případě potřeby přes XPECIT. Metodologie výpočtu slev. Podporované cílové skupiny klientů (spediční společnosti, OL, apod.). Platnost na vozidla registrovaná v ČR a v držení minimálně po dobu 180 dní.

15 20% + 100% Operativní leasing Trendy / důvody 2014 – 2016
TRHU Trendy / důvody 2014 – 2016 - vznik OL pro soukromé osoby - velký vliv tzv. super deals (Mondeo za 6.000,-) - orientace LS na nové cílové skupiny (SMB, Multilevels) - obrovský podíl krátkodobých OL do 12 měsíců Trendy …….. - zásadní odliv od krátkodobých OL = zvýšení cen - opatrnost LS na ZH (po ukončení intervencí) - bez superdeals - OL pro soukromé osoby - OL pro LCV (hlavní trend pro 2017) - tlak LS na dodavatele, silnější pozice neautorizovaných sítí Východiska do budoucna …….. - RELAX, PC, LCV (odkup vozidel, profitabilita na ojetých vozech) - LEASEPLAN GO (programová nabídka LCV pro CBC) - ČSOB MOBILITA

16 užitková vozidla - KOMUNIKACE
ATL 1. vlna: 3/2017 OUTDOOR, ONLINE TV SPONZORING 2. vlna: 10/2017 OUTDOOR, ONLINE TV SPONZORING

17 užitková vozidla - KOMUNIKACE
Využití platformy LAST MINUTE Komunikace našich skladových zásob + vozidel v LM Měsíční aktualizace VŠECH užitkových vozidel na skladě CČR/koncese Aktualizace CČR Všechna vozidla Nacenění vozidel dle aktuální PROMO akce Jednoduchá identifikace vozidel zařazených do LM V případě požadavku koncesionáře můžeme vozidla dozařadit nebo naopak vyjmout BTL / WEB

18 užitková vozidla - KOMUNIKACE
Profesionální DM kampaně pro všechny Komunikujte se svými klienty PRAVIDELNĚ PROFESIONÁLNĚ EFEKTÍVNĚ Díky aplikaci MAIL KOMPLET budete mít své klienty pod kontrolou


Stáhnout ppt "B2b / lcv JAROMÍR HEŘMANSKÝ."

Podobné prezentace


Reklamy Google