Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
2
Motivace a důvody k řešení problému
Atraktivní, zajímavé a perspektivní téma Vytvoření stručného návodu k zapojení mobilního marketingu do podnikání Budoucnost marketingu
3
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza možností využití mobilního marketingu v ČR. Identifikuje a vyhodnocuje náročnost a možné přínosy pro organizaci. Dílčím cílem je vytvoření manuálu pro zavedení určitých forem mobilního marketingu.
4
Výzkumné otázky Jaké má firma/podnikatel možnosti, chce-li využít/zapojit do svého podnikání mobilní marketing? Jaké jsou výhody, nevýhody a orientační náklady jednotlivých způsobů využití/zapojení forem mobilního marketingu?
5
Použité metody Škálování, pozorování, research a studium dostupných dokumentů a zdrojů Řízený rozhovor Syntéza získaných dat a informací Vytvoření stručného manuálu a shrnutí potřebných informací
6
Zapojení mobilního marketingu do podnikání
Kroky před rozhodnutím o zapojení mobilního marketingu Kroky potřebné k zapojení mobilního marketingu Údržba správné funkčnosti mobilního marketingu
7
Marketingové kanály Webové stránky - responzivní - desktopové - více variant současně Mobilní aplikace Kombinace
8
Zdroje návštěvnosti Direct Referral Organic & Paid search Bannery
Sociální sítě E-shop vyhledávače/srovnávače SoLoMo
9
Kontrola, úpravy a inovace
Změna/přidání grafických či textových prvků Aktualizování obsahu Rozložení prvků webové stránky Přidání/zrušení/změny funkcionalit Změny v oblasti zajištění zdrojů návštěvnosti Změny v samotných marketingových kanálech Cyklická obměna / přeměna
10
Dosažené výsledky a přínos práce
Shromáždění, objasnění a poskytnutí základních a potřebných informací k tématu Srovnání jednotlivých variant a možností zapojení mobilního marketingu Vytvoření stručného manuálu pro potenciální zájemce o využití mobilního marketingu
11
Závěrečné shrnutí a doporučení
Možnosti mobilního marketingu Responzivita Mobilní aplikace Kombinace marketingových kanálů a zdrojů návštěvnosti Vlastní názory Doporučení pro další zpracování
12
Doplňující otázka od vedoucí práce
Co je podle Vás největší bariérou pro ještě větší rozšíření mobilního marketingu v podmínkách ČR?
13
Doplňující otázky oponenta práce
Jakou má dle Vás budoucnost propojení mobilních aplikací a chytrých hodinek? V čem vidíte budoucnost mobilního marketingu? Jaké nedostatky vidíte v mobilním marketingu v ČR? Jaké jsou rozdíly v této oblasti mezi ČR a zbytkem světa?
14
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.