Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: předmět: Psychologie prodeje
2
Obchodní činnost a její psychologická hlediska
XII. PSYCHOLOGIE TRHU Obchodní činnost a její psychologická hlediska
3
CÍL Student aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka
Předvádí obchodní jednání na různé úrovni Řeší simulované situace
4
Obchodní činnost a její psychologická hlediska
Trh – směna zboží Zdokonalování výroby
5
Obchodní činnost a její psychologická hlediska
Dostatek zboží Náročnější zákazník
6
Obchodní činnost a její psychologická hlediska
Priorita odbytu Cesta ke spotřebiteli Ekonomické otázky
7
PSYCHOLOGIE TRHU Chování lidí v roli obchodníků a zákazníků není jen chováním ekonomickým, ale i chováním psychologickým a sociálním.
8
Nabídka zboží Životní styl Diferenciace trhu Konzumentské postoje
Společenské image Společenské normy
9
Psychologické aspekty obchodu
Otázka zboží,nabídky a poptávky Komunikace a propagace na trhu Spotřební chování
10
Psychologické aspekty obchodu
Obchodní jednání Psychologie koupě a prodeje Otázky marketingu a výzkum
11
KONTROLNÍ OTÁZKY Popiš psychologická hlediska v obchodní činnosti
Vysvětli pojem marketing Čemu věnujeme pozornost při obchodování
12
Děkuji za pozornost
13
Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.