Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikační potenciál moderního městského webu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikační potenciál moderního městského webu"— Transkript prezentace:

1 Komunikační potenciál moderního městského webu

2 Komunikační chyby městských webů
nepřehlednost a přeinformovanost nepřístupnost z mobilních zařízení (přes 23%) web se vytváří formou “úřední desky" a nedělají se uživatelské analýzy a testování chybí identifikace návštěvníků, personalizace a proaktivní komunikace nepoužívají se moderní média a kanály 

3 Jak komunikuje moderní městský web
je vytvořen podle analýz potřeb a chování návštěvníků - je přehledný a responsivní identifikuje návštěvníky a nabízí jim personalizované informace aktivně informuje – pravidelně i jednorázově nabízí možnost on-line komunikace je propojen se službami třetích stran využívá moderních kanálů a médií

4 Přehlednost a response
Web se musí přizpůsobit vizuálně zařízení a logicky potřebě návštěvníka Obsah se musí zpřehlednit dle analýz chování návštěvníků – nejčastěji hledáte, … Dostupnost obsahu max. na 3 kliknutí, fulltext hledání s našeptávačem

5 Personalizace, aktivní informování
personalizace webu podle typu návštěvníka (geoIP, jazyk) registrace a profil návštěvníků pravidelné i jednorázové zasílání informací dle zájmu a bydliště využití všech kanálů a medií

6 Interakce s občany Dotazníky a průzkumy mezi občany Dlouhodobé ankety
Hlášení problémů Pocitové mapy On-line poradny Možnost on-line objednání na úřad

7 Reálná on-line komunikace
On-line streamované přenosy – zastupitelstva a akce, dotazy občanů On-line chat Zobrazování aktuální dostupnosti úředníků a stavu služeb

8 Moderní média a kanály Email
SMS a MMS – alternativa pro „hloupé“ telefony Mobilní aplikace s Push notifikacemi Youtube Facebook – velký dosah informací, marketingový potenciál Twitter – snadné publikování zpráv Pinterest, Instagram – vizuální info

9 Integrace s nástroji třetích stran
Napojení na API třetích stran (Google map API, Facebook, Twitter, Twilio ... Otevřenost pro třetí strany (XML feedy, RSS kanály, ..) – Kudyznudy.cz, goout.cz

10 Uživatelé spoluvytvářejí obsah
Zobrazení stavu provozoven Příspěvek do kalendáře akcí

11 Děkuji za Vaši pozornost
Patrik Sýkora Konzultant projektu cityone.cz


Stáhnout ppt "Komunikační potenciál moderního městského webu"

Podobné prezentace


Reklamy Google