Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Zuzana drábková Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: Téma:
2
Anotace Žáci si v této hodině procvičí vyjmenovaná slova po p.
V prvním úkolu skládají vyjmenovaná slova po p ze slabik. Doplňují do přirovnání vhodná slova. V dalším úkolu doplňují pi-pí / py-pý. Poslední pracovní list je motivací ke čtení pohádek. Žáci odpovídají na otázky, a doplňují i-í / y-ý v textu. Žáci si vyberou jednu pohádku, kterou vypravují.
3
Vyjmenovaná slova po p. Slož ze slabik tříslabičná vyjmenovaná slova a napiš je.
KO PÝ VAT NE PÍ ŘIT ČE TO TAT KLO PÝR ZPY
4
Doplň do přirovnání vhodná slova.
_________ jako kohouti. Na hrubý __________ hrubá záplata. Nemotorný jako __________ . _________ jako páv. __________ jako růžička. pytel pyšný pýří se kopyto čepýří se
5
Doplň PY-PÝ / PI-PÍ. NETO__R __RÁT DO__S LE__DLO __SK __SKAT KO__TO
PA__R __SEK __KAT __RKO O__CE
6
Doplň i-í / y-ý. dětské p_skoviště netop_ří let op_loval květ
p_loval p_lnikem slep_t tu knihu sp_cí Růženka kop_tko slep_š leze v trávě ptakop_sk p_l p_vo p_tlíček přep_chový p_šný p_kat p_škoty
7
Doplň i/y nebo y/ý do názvů pohádek a odpověz na otázky.
Jak se jmenovala P_šná princezna ? Jaké dary získal hlavní hrdina v pohádce Obušku z p_tle ven ? Kdo b_l velkým kamarádem brouka P_tlíka ?
8
Citace Vlastní tvorba autora.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.