Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
Člověk I. Občanská výchova REŽIM DNE - 6.ročník. Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
2
NÁZEV: Režim dne AUTOR: Mgr. Radoslava Hubáčková ANOTACE DATUM PILOTÁŽE: Režim dne jako součást správné životosprávy. Rozdělení činnosti během dne. Práce, volný čas a spánek. Volný čas a jeho smysluplné využití VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Občanská výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Vědět, jak si rozvrhnout činnosti během dne mezi učení, spánek a volný čas. TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 6. ročník zšpr
3
životospráva Životospráva je způsob jak žijeme Denní režim Výživa
(denní řád) (jídlo)
4
Denní režim Denní režim je jakýmsi jízdním řádem našeho života. Říká, kolik hodin denně se učíme či pracujeme, kolik máme volného času a jak dlouho spíme.
5
Správný režim dne Učení a práce : 8hodin Volný čas : 8hodin
Spánek: 8hodin
6
Můj režim dne Vstávám v ______________ hodin
Snídám v _______________ hodin Ve škole jsem od_____ do ______ hodin Obědvám v ______ hodin Večeřím v __________hodin. V _____ hodin jdu spát.
7
Volný čas Volný čas neznamená nicnedělání.
Dobře využitý volný čas je ten, který věnujeme, sportu, četbě, kultuře, koníčkům (zálibám) Můj koníček: _______________________
8
Odkazy a citace Zdroje: vlastní tvorby autora
Ilustrace: Otevřená galerie Microsoft Office
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.