Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23"— Transkript prezentace:

1 Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
Člověk I. Občanská výchova REŽIM DNE - 6.ročník. Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23

2 NÁZEV: Režim dne AUTOR: Mgr. Radoslava Hubáčková ANOTACE DATUM PILOTÁŽE: Režim dne jako součást správné životosprávy. Rozdělení činnosti během dne. Práce, volný čas a spánek. Volný čas a jeho smysluplné využití VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Občanská výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Vědět, jak si rozvrhnout činnosti během dne mezi učení, spánek a volný čas. TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 6. ročník zšpr

3 životospráva Životospráva je způsob jak žijeme Denní režim Výživa
(denní řád) (jídlo)

4 Denní režim Denní režim je jakýmsi jízdním řádem našeho života. Říká, kolik hodin denně se učíme či pracujeme, kolik máme volného času a jak dlouho spíme.

5 Správný režim dne Učení a práce : 8hodin Volný čas : 8hodin
Spánek: 8hodin

6 Můj režim dne Vstávám v ______________ hodin
Snídám v _______________ hodin Ve škole jsem od_____ do ______ hodin Obědvám v ______ hodin Večeřím v __________hodin. V _____ hodin jdu spát.

7 Volný čas Volný čas neznamená nicnedělání.
Dobře využitý volný čas je ten, který věnujeme, sportu, četbě, kultuře, koníčkům (zálibám)  Můj koníček: _______________________

8 Odkazy a citace Zdroje: vlastní tvorby autora
Ilustrace: Otevřená galerie Microsoft Office


Stáhnout ppt "Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23"

Podobné prezentace


Reklamy Google