Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJulie Libuše Šmídová
1
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech
15
MYČKA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
16
Použité odkazy Vlastní zdroje
17
Metodický pokyn Integrovaný blok: vnímání, sociabilita
Popis Opakování barev Očekávání a cíle Dítě dokáže pojmenovat šest barev Dokáže pojmenovat části aut Dítě si vyzkouší přímý fyzický kontakt s ostatními dětmi Dítě se naučí spolupracovat s ostatními Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
18
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
19
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na snímku č.2 si děti opakují barvy, každý si vybírá svou barvičku autíčka. Poté, co se mu auto vybarví, šipkou v pravém dolním rohu se posouvají k úkolu rozpoznání barev jednotlivých aut. Kliknutím na vybranou barvu se jim za pomoci animačních efektů a aktivační události nabízí zpětná vazba. Následuje hra na myčku: Dítě si představí, že je autíčkem zvolené barvy a řekne, kterou část si přeje v myčce umýt (např. kapotu). Ostatní děti si sednou dvěma řadami proti sobě, dítě, které chtělo umýt kapotu, mezi nimi prolézá po čtyřech a děti ho hladí po zádech. Poté přichází na řadu další dítě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
20
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
V kufříku můžeme mít zalaminované obrázky barevných autíček – dítě si vybere autíčko a přiloží ho na svou magnetickou tabulku. K dotyku dětí můžeme využít také např. peříčko, molitanové míčky atd. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
21
Prvky polytechnické výchovy
Pohybovat se bezpečně ve skupině dětí Zvládat různé druhy lezení Rozlišovat barvy Zapojovat se do činností, komunikovat a kooperovat s dětmi a dospělým Přijmout roli ve hře Rozlišovat předměty hmatem Pochopit posloupnost mytí vozidel Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
22
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.