Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Digitální učební materiál
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název školy: Základní škola Rokytnice nad Jizerou Autor: Mgr. Michaela Hnyková Název šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_12_M.1.2 Téma: M – sčítání a odčítání do 20 Sčítání s přechodem 10 Ověřeno dne : třída
2
ANOTACE - pracovní list je určen pro žáky 2. ročníku k procvičení sčítání s přechodem 10 – s čísly 4,3,2 - žáci si procvičují logické myšlení, kombinace čísel i čtení s porozuměním - materiál je určen k projekci na tabuli resp. k doplňování výsledků fixem či el. perem Citace:
3
SČÍTÁNÍ S PŘECHODEM 10 – S ČÍSLY 4,3,2
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 SČÍTÁNÍ S PŘECHODEM 10 – S ČÍSLY 4,3,2
4
ZAPIŠ SPRÁVNĚ: Kolik žiraf přidáš ke 4, abys dostal 10 žiraf?________
Kolik zeber přidáš ke 2 zebrám, abys dostal 10 zeber?______ Kolik tygrů přidáš ke 3, abys dostal 10 tygrů?_________
5
VRAŤ ČÍSLA NEPOSEDY DO PŘÍKLADŮ
= =11 = =13 = =15 7 4 9 8 3 5 VRAŤ ČÍSLA NEPOSEDY DO PŘÍKLADŮ
6
Vyřeš úlohu: Věrka si koupila v ZOO 4 balíčky s krmením pro zvířátka.
Tomáš si koupil o 7 balíčků více než Věrka. Kolik balíčků krmení má Tomáš? V T ___________________ ____________________________________ ____ Vyřeš úlohu:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.