Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Autor práce: Michaela Janová

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Autor práce: Michaela Janová"— Transkript prezentace:

1 Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
Autor práce: Michaela Janová Vedoucí práce: doc. PhDr. Lenka Hrušková, Ph.D. Oponent práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

2 Motivace k řešení problému
Zájem o danou problematiku Praxe v oboru Osobní rozvoj Spjatost s firmou

3 Představení firmy Název: Compact CB
Sídlo: Jírovcova 57, České Budějovice Vznik: 1991 Zaměření: prodej a servis kancelářské a telekomunikační techniky Webové stránky zaměřeny především na prezentaci firmy a prodej spotřebního materiálu

4 Cíl bakalářské práce Komplexní analýza současného stavu webových aplikací dané firmy a jejich optimalizace s predikcí na 5 let

5 Výzkumné otázky Odpovídá webová aplikace aktuálním trendům v oblasti online marketingu? Jsou webové stránky správně nakonfigurovány z pohledu optimalizace pro vyhledávače? Jak si vedou webové stránky dané firmy v porovnání s konkurencí? Proč uživatelé webové aplikace neprojdou celý konverzní proces?

6 Použité metody Analýza marketingového mixu 4S
Scope - strategie Site – webové stránky Synergy - integrace System - systémy Analýza webové aplikace pomocí on-line nástrojů Uživatelské testování webu

7 Nalezené nedostatky Marketing Optimalizace pro vyhledávače
Absence placené propagace a ponákupní komunikace Optimalizace pro vyhledávače Časté opakování slov Uživatelská přívětivost Vyhledávací okénko, vzhled stránek

8 Návrhy řešení Marketing Optimalizace pro vyhledávače
Placené formy propagace, stanovení cílů a strategie jejich dosažení Optimalizace pro vyhledávače Zaměření se na kvalitní obsah určený pro potenciální zákazníky Uživatelská přívětivost Změna designu a struktury stránek

9 Doplňující dotazy Na straně 9 se opíráte o hierarchii lidských potřeb /viz Maslowova pyramida/. Opravdu je třeba ”naplnit nejdříve základní potřeby, bez kterých nelze uskutečnit následující”? Na straně 43 konstatujete, že ”v dnešní době se stávají trendem a součástí marketingového mixu environmentální aspekty podnikání”. Jak toto tvrzení máme chápat? Doložte, prosím. Jak vysvětlíte barevnou diskrepanci pro ženy a muže? V čem spatřujete svůj největší přínos ve své kvalifikační práci?

10 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Autor práce: Michaela Janová"

Podobné prezentace


Reklamy Google