Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"— Transkript prezentace:

1 ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_1_02_Butterfly Šablona číslo: XV Sada číslo: Pořadové číslo: 2 Autor: Mgr. Kateřina Zídková

2 Anotace: CLIL: Pracovní činnosti v angličtině
Anotace: CLIL: Pracovní činnosti v angličtině. Žáci podle instrukcí v angličtině vyrobí osově souměrného motýla. Očekávaný výstup: Žáci si vyrobí osově souměrného motýla. Seznámí se s využitím šablony a osové souměrnosti přehnutím barevného papíru. Nacvičují stříhání dvou vrstev papíru najednou. Rozvíjejí svoji vynalézavost při řešení úkolu, jak motýla souměrně vyzdobit. Za použití obrazového materiálu v prezentaci a za učitelovy přímé demonstrace se rozvíjejí ve vnímání cizího jazyka jako nástroje ke komunikaci. Naučí se anglická slova: butterfly, coloured paper, scissors, pencil. Druh učebního materiálu: prezentace zpracovaná v programu PowerPoint Typická věková skupina: let Klíčová slova: CLIL, pracovní činnosti v angličtině, motýl, šablona, osová souměrnost Pomůcky a materiál: barevné papíry formátu A5, čtvrtka, tužka, nůžky Potřebný čas pro výuku DUM: 20 minut

3 Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Žáci uvidí fotografie motýlů, kde je zřejmá osová souměrnost. Učitel se řídí návodem v angličtině, který je vždy součástí obrázku. Může jej přečíst nebo se jím inspirovat při demonstraci pracovního postupu žákům. Žáci též pasivně vnímají psanou podobu anglického jazyka. Tímto je dbáno na rozvoj vyjímečně nadaných žáků. Anglická slovíčka, která si žáci mají osvojit, žáci několikrát zopakují po učiteli. Může následovat diskuze, jak motýla ozdobit, aby byla zachována osová souměrnost: otiskováním temperových barev, nalepování samolepek nebo dokreslování podle značek po propíchnutí přeloženého motýla špendlíkem. Může následovat zdobení motýla.

4 Zdroje vlastní fotografie

5 CLIL: PČ v angličtině pro 1. a 2. ročník
Butterfly CLIL: PČ v angličtině pro 1. a 2. ročník

6 Look at these beautiful butterflies!
How symetrical they are!

7 Let´s make your own butterfly
You´ll need: Coloured paper

8 scissors a pencil

9 Fold the paper like this.

10 Use a stencil. Copy the shape on the paper.

11 Cut it out. Be careful and don´t cut it where it is folded.

12 Unfold the butterfly. You can decorate it now
Unfold the butterfly. You can decorate it now. How can we make the decoration symetrical?


Stáhnout ppt "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"

Podobné prezentace


Reklamy Google