Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09"— Transkript prezentace:

1 VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: předmět: Psychologie prodeje

2 IX. PSYCHOLOGIE PRODEJE
Využití psychologie v obchodní činnosti

3 CÍL Student aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka
Předvádí obchodní jednání na různé úrovni

4 Psychologie trhu Rozbor aspektů obchodu
Otázka zboží, nabídky a poptávky Komunikace a propagace na trhu

5 Psychologie trhu Chování spotřebitele a jeho osobnost
Obchodní jednání a osobnost obchodníka Psychologie koupě a prodeje Výzkum trhu

6 Chování spotřebitele Individuální činitelé Mikrosociální činitelé
Makrosociální činitelé

7 Typy spotřebního chování
Návykové chování Určitá částka peněz Pravé rozhodování Iracionální chování

8 Spotřební chování Je podněcováno motivy, které vycházejí s potřeb, zájmů, zvyků, nálad zaměření a postojů.

9 Spotřební chování Motivy vycházejí ze základních biologických potřeb nebo potřeb duševních.

10 Spotřební chování Každý prodej či nákup je psychologický akt – mezi prodávajícím a nakupujícím

11 Kontrolní otázky Vyjmenuj tři skupiny činitelů, které ovlivňují chování spotřebitele Popiš, co znamená ve spotřebním chování – chování iracionální

12 Děkuji za pozornost

13 Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto


Stáhnout ppt "VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09"

Podobné prezentace


Reklamy Google