Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: předmět: Psychologie prodeje
2
IX. PSYCHOLOGIE PRODEJE
Využití psychologie v obchodní činnosti
3
CÍL Student aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka
Předvádí obchodní jednání na různé úrovni
4
Psychologie trhu Rozbor aspektů obchodu
Otázka zboží, nabídky a poptávky Komunikace a propagace na trhu
5
Psychologie trhu Chování spotřebitele a jeho osobnost
Obchodní jednání a osobnost obchodníka Psychologie koupě a prodeje Výzkum trhu
6
Chování spotřebitele Individuální činitelé Mikrosociální činitelé
Makrosociální činitelé
7
Typy spotřebního chování
Návykové chování Určitá částka peněz Pravé rozhodování Iracionální chování
8
Spotřební chování Je podněcováno motivy, které vycházejí s potřeb, zájmů, zvyků, nálad zaměření a postojů.
9
Spotřební chování Motivy vycházejí ze základních biologických potřeb nebo potřeb duševních.
10
Spotřební chování Každý prodej či nákup je psychologický akt – mezi prodávajícím a nakupujícím
11
Kontrolní otázky Vyjmenuj tři skupiny činitelů, které ovlivňují chování spotřebitele Popiš, co znamená ve spotřebním chování – chování iracionální
12
Děkuji za pozornost
13
Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, s ISBN Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.