Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Talent marketingových komunikací

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Talent marketingových komunikací"— Transkript prezentace:

1 Talent marketingových komunikací
FUTURE SPACE

2 O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti
Online zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí s možností nadstandartních služeb. Možnost on-line rezervace nemovitosti, platba rezervace online, využívání nejmodernějších platebních nástrojů. Interaktivní web bude do budoucna i sociální základna pro všechny, které zajímají nemovitosti, developery, designéry, homestagery, apod. na jakých trzích působí - V současnosti v ČR. V plánu je rozvoj do zahraničí. kdo je konkurence - Hlavní konkurent je firma bezrealitky.cz a realitní kanceláře. jaká je vize do budoucna - Let‘s play. Nemovitost a její prodej, nebo pronájem má být pro lidi zábavou. Pozvednutí úrovně prodeje nemovitostí v ČR. Transparentní systém prodeje, možnost udělat vše z pohodlí domova.

3 Představení produktu / služby
podstata produktu / služby Kdo jsme? Jsme děvče bez make-upu na realitním trhu. Prodej a pronájem nemovitostí. Nemáme makléře, ale průvodce. Prodej je až o 2% levnější než přes realitku. Home staging a další služby. hlavní benefity, konkurenceschopnost - Cena, jednoduchost a komplexní služby.

4 Představení produktu / služby
cílová skupina - Selfie generace Lidé, co nakupují nemovitosti – let Převážně využívají on-line jaká je dosavadní komunikace - Bez komunikace

5 Zadání úkolu co jim chceme říct co je cílem / čeho chceme dosáhnout
- Jak nejlépe a nejrychleji oslovit cílovou skupinu. Odstrašující, ale zajímavý příklad: V Únoru budeme spouštět kampaň i portál a chceme vymyslet, jak o sobě dát vědět. Čím se odlišit. Cíl: Jak nabrat co nejvíce nemovitostí. koho chceme oslovit - Selfie generace (19 – 25 let) - Lidé, co nakupují nemovitosti – let co jim chceme říct - Future Space je nová platforma, která nabízí obchod s nemovitostmi bez makléřů a jejich nekalých praktik, které na současném trhu bohužel jsou.

6 Zadání úkolu kolik na to máme (rozpočet) jaký je časový harmonogram
- 50 – CZK bez DPH (podle nápadu) jaký je časový harmonogram - Únor – červen podmínky zpracování - Kreativitě se meze nekladou

7 Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění
- MarketSoul zajišťuje marketing pro FutureSpace. Pokud bude výsledek unikátní, může ho FMK tým realizovat ve spolupráci s MS. další motivační prvky Kč odměna pro výherce

8 Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

9 Kontakt Pavel Urban 733 666 039 urban@marketsoul.cz Tereza Kohoutová


Stáhnout ppt "Talent marketingových komunikací"

Podobné prezentace


Reklamy Google