Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Schulwesen Myšlenková mapa
Pomocí této metody se žáci zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je třeba znát, aby mohli hovořit o určeném tématu. Nečiní si nárok na úplnost, naopak. Žákům nabízíme prostor, aby asociogram doplňovali a upravovali podle potřeby a dosažené jazykové úrovně. Autorkou materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
2
Wann und wo haben Sie die Grundschule besucht?
Wo studieren Sie jetzt? Welche Fächer mögen Sie? Welche Fächer mögen Sie nicht? Was macht der Lehrer, der Student in der Unterrichtsstunde? Obr. 1
3
Verlauf eines Schultages
Praktikum Muttersprache Sport Datenverarbeitung Fremdsprache Mathe(matik) Fächer Rechnungswesen Geschichte Physik Technologie fakultativ verpflichtet (das Pflichtfach) Schulwesen Grundschule Berufsschule Schultypen Verlauf eines Schultages Gymnasium Uni(versität) Fachschule
4
Verlauf eines Schultages
Zensuren (Noten) geben Pause bis bestehen Pause von… Lehrer Verlauf eines Schultages Prüfung Unterrichtsstunde machen Schüler (Student) ablegen Hausarbeit Abitur bei der Prüfung durchfallen Kontrolarbeit Direktor Zeugnis Klassenzimmer Lehrerzimmer Stundenplan Abschlusszeugnis
5
Použité zdroje: Obr. 1 [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: < LOPUCHOVÁ, Vlasta. Konverzace v němčině. 1. vydání. Havlíčkův Brod : Fragment, s. ISBN
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.