Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Jenda Perla
2
Co je to sociální síť?
3
Každý jsme médiem
4
Snažíme se budovat blízké vazby
5
A hlavně zaujmout!
6
Různé cílové skupiny
7
Sociální sítě v ČR českých účtů = cca 2,5 až 3 miliony uživatelů českých a slovenských účtů, spíše velká města až českých účtů, neznámý počet aktivních přes 5,1 milionů návštěv měsíčně indexovaných českých účtů, odhadem až
8
Facebook metriky Počet fanoušků Demografie fanoušků Počet interakcí
People Talking About Interaction Rate Socialbakers Engagement Rate Engage Users Engagement Rate (by Total Reach/ by Total Fans)
9
Twitter a YouTube metriky
Počet followerů Počet interakcí Poměr interakcí Počet mentions Využití hashtagu Počet zhlédnutí Hodnocení videa
10
Český FB Sports. Jaromír Jágr vede mezi celebritami, Sáblíková je dvanáctá
11
Světový FB Sports. Cristiano Ronaldo je druhý mezi celebritami ( fans) a Leo Messi je devátý ( fans)
12
Český TW Sports
13
Český TW Celebrities
14
Světový TW Sports. Mezi Celebritama žádný sportovec není
15
Český YT Sports
16
Světový YT Sports
17
Facebook versus YouTube
Facebook začíná zvýhodňovat svá videa na úkor YouTube a útočí tak na jeho pozici v oblasti video obsahu Miliarda zhlédnutí videí na FB denně! Krátká zábavná či důležitá videa na FB / Delší sestřihy na YT
18
Co ovlivňuje organický zásah?
Předchozí interakce Zda je cílová skupina online První reakce Šíření pomocí Stories A stovky dalších faktorů ...
19
Nějaké ty ukázky Sport se snaží využít všechny možné značky ke své propagaci Sport ale musí propagovat také sám sebe
20
Po vyřazení Mexika Nizozemskem tweetlo KLM toto
Po vyřazení Mexika Nizozemskem tweetlo KLM toto. Muselo se začít ve velkém omlouvat a hasit tuhle krizi.
21
Mexické aerolinky zareagovaly následovně:
Díky za skvělý šampionát, jsme na vás hrdí a čekáme vás doma.
23
Instagram se stává velkým trendem komunikace jednotlivých sportovců
Instagram se stává velkým trendem komunikace jednotlivých sportovců. Lidé mají pocit, že jsou jim nablízku a že s nimi komunikují stejně, jako se svými přáteli.
24
Instagram frčí i v Čechách, třeba PCE mají téměř 2000 followerů
25
Facebook Českého olympijského týmu nabral obrátky během her v Soči
Facebook Českého olympijského týmu nabral obrátky během her v Soči. Byl nejsledovanější stránkou na Facebooku během her, narostl o více jak sto tisíc fanoušků, měl neskutečný zásah. Jenže co po olympiádě? Stránce se daří i nadále být takovým hlavním bodem sportovní komunikace na českém Facebooku o sportech, které jsou olympijské.
26
HC Lev Praha byl na začátku všemi odsuzovaný k neúspěchu
HC Lev Praha byl na začátku všemi odsuzovaný k neúspěchu. První sezóna asi ideální nebyla, ale díky výkonům týmu a výborné otevřené komunikaci na sociálních sítích si rychle našel fanoušky a dobře s nimi pracoval. Zajímavé je, že se o komunikaci snaží i nadále, po konci týmu v KHL.
27
Boston dělá super shrnutí zápasů
29
Sport je téma, které v sociálních sítích táhne!
Dlouhodobě udržovaná komunita přináší sportovci nebo týmu kýžené publikum. Čím větší a nadšenější publikum, tím vyšší “cena“
30
KOMUNITA!!! O Komunitě a jejím udržování více Luboš.
31
Zajímavé zdroje
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.