Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce"— Transkript prezentace:

1 Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Lucie Chrástecká Červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Osobní rozvoj Pocitové rozhodování Slevy Zákaznická spokojenost Atraktivní oblast Vysoká konkurence Služby Věrnostní program

3 Cíl práce Teorie Praxe Metody mkt výzkumu Statistické analýzy Hypotézy
„Cílem bakalářské práce je provést aplikaci marketingového výzkumu u vybrané firmy, zaměřenou na příslušnou speciální oblast a zpracovat závěrečnou zprávu hodnotící dosažené výsledky.“ Teorie Metody mkt výzkumu Statistické analýzy Praxe Hypotézy Zákaznická zkušenost

4 Použité metody Dotazníkové šetření Analýza dat Vyhodnocení
Převažují kvantitativní data, pro možnost statistického vyhodnocení jsou zahrnuta i kvalitativní data Otázky otevřené, polouzavřené, uzavřené, škálování Analýza dat Grafy Kontingeční tabulky Statistické testy Vyhodnocení Návrh opatření a doporučení s cílem zlepšení ekonomické situace hotelu a zaměření na CSI

5 Hypotézy H1:Zachování kuchyně je pro spokojenost hostů nutná.
H2: Zákazníci, kteří využili akčních nabídek slevových portálů, by za plnou cenu nepřijeli. H3: Zákazníci volí ubytování v hotelu z důvodu okolí vhodného pro turistiku a odpočinek. H4: Zákazníci by využili nabídku balíčků služeb (wellness, jízda na koni…) H5: V zimním období nemají zákazníci o ubytování zájem, proto je vhodné hotel během zimy neprovozovat.

6 Doporučení Member get member Konec slev Polopenze
Ochota platit ceníkové sazby 74 % zákazníků je ochotno přijet bez slevy 58 % zákazníků bylo ubytováno se slevou Tržba v případě slevového pobytu klesá o 53 % Member get member Doporučení byl 2. nejčastější důvod návštěvy Program je jednoduše realizovatelný a řiditelný Pozitivní dopad na zákaznickou zkušenost Polopenze Provoz restaurace je nutnost; 64 % hostů by bez ní hotel nenavštívilo 51 % hostů zájem o polopenzi Efektivní řízení zásob a směn

7 Shrnutí Cíl práce byl splněn
Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření byly v úvodu položené otázky a formulované hypotézy jednoznačně zodpovězeny Byla navržena opatření vedoucí ke snížení provozních nákladů, zvýšení tržeb a tím zlepšení ekonomické situace hotelu Navržená opatření se zároveň zaměřují na maximalizaci zákaznické spokojenosti a získání stálých a loajálních zákazníků


Stáhnout ppt "Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce"

Podobné prezentace


Reklamy Google