Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Marketingové nástroje
Ing. Radka Johnová, Ph.D.
2
Splnění kursu, hodnocení
Účast 10 bodů Prezentace 10 bodů Seminárka 20 bodů Esej 20 bodů Test 40 bodů E – zkouška; 50 resp. 60% min. 3 z 5 součástí, test je podmínkou FF – zkouška; min. 3 z 5 součástí, test je podmínkou B – zápočet; min. 3 z 5 součástí, test je za 2 součásti
3
Marketingové nástroje
Produkt Distribuce Cena Marketingová komunikace (propagace)
4
Atraktivita marketingové nabídky
Charakteristiky produktu, kvalita Mix služeb, jejich kvalita Cena ve vztahu k hodnotě
5
Úrovně produktu - podstata
Užitečnost Základní produkt Očekávaný produkt Idealizovaný produkt Přídavek k produktu Potenciální produkt
6
Dodatečné vlastnosti produktu
Značka Obal Záruční podmínky Pozáruční servis Speciální služby Image Výrobku Výrobce Prodejce
7
Produktová hierarchie
Rodina potřeb Rodina produktů Třída produktů Výrobková řada Typ výrobku Značka Položka
8
Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci
Celý text najdete na Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.