Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Plánování Marketingový plán
2
Struktura marketingového plánu
Úvod: Výchozí situace Hlavní body plánu Marketingový audit, analýza SWOT Analýza konkurence / možné kooperace Analýza zákazníka (průzkum, segmentace) Návrh strategie – Cíle Marketingový mix Rozpočet Kontrola a vyhodnocení Závěr: Shrnutí hlavních bodů
3
Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky
W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení
4
Marketingový mix 4P a/nebo C
ad II.5 Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace
5
Plán marketingové komunikace
Reklama Publicita – PR – Sponzoring Podpora prodeje Direkt marketing Event marketing E-marketing Guerilla marketing
6
Reklamní plán Strategie Média Kreativní složka Produkce Rozpočet
Testování Kontrola – Vyhodnocení
7
Děkuji Vám za pozornost
Celý text najdete na Nebo stránky zaměstnanců © Radka Johnová, 2011
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.