Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Ondřej Čurda, 13684 Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický
2
MOTIVACE A DŮVODY K ŘEŠENÍ DANÉHO PROBLÉMU
Aktuálnost tématu Praxe ve vybraném podniku Osobní zájem o danou problematiku
3
CÍL PRÁCE Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.
4
PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI
THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH, a. s. Sídlo: Dačice III, Strojírenská 160 Právní forma: Akciová společnost IČO: Předmět činnosti: Obráběčství, výroba, instalace, opravy elektrických strojů.
5
VÝZKUMNÉ OTÁZKY Jaký komunikační nástroj se v dotázaných odděleních podniku využívá nejčastěji? Je komunikace v šetřených odděleních vhodně nastavená? Jaké jsou nejčastější uváděné problémy z hlediska kvalitativních kritérií? Dochází na pracovišti ke konfliktům? Jsou zaměstnanci dostatečně seznámeni se strategickými cíli podniku? Jsou řadoví zaměstnanci spokojeni s dílenskými poradami v podniku? Kde jsou největší problematické oblasti v rámci uplatňované vnitropodnikové komunikace?
6
POUŽITÉ METODY Odborná literatura Dotazníkové šetření
Rozhovory se zaměstnanci Analýza podnikových dokumentů Vlastní pozorování
7
VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 1 Jaký komunikační nástroj se v dotázaných odděleních podniku využívá nejčastěji? Osobní rozhovor a dílenské porady.
8
VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 2 Je komunikace v šetřených odděleních vhodně nastavená? Ano.
9
VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Kde jsou největší problematické oblasti v rámci uplatňované vnitropodnikové komunikace? Nedostatečná informovanost zaměstnanců o strategických cílech podniku. Řadoví zaměstnanci jsou méně spokojení s frekvencí dílenských porad. Slabší hodnoty v rámci komunikace mezi odděleními.
10
VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Přivítal/a byste, kdyby Vám podnik poskytoval více informací o strategických cílech, plánech a změnách v podniku?
11
VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Jak často jsou organizovány porady ve Vašem oddělení?
12
VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Jak často jsou organizovány porady ve Vašem oddělení?
13
ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ Zodpovězení výzkumných otázek
Stanovení návrhů na zlepšení problematických oblastí Naplnění cíle práce
14
OTÁZKY VEDOUCÍHO BP Bylo vedení firmy seznámeno s výsledky průzkumu a jaká byla jejich reakce? Zahrnuje Váš návrh interní směrnice z hlediska náplně dílenských porad i zmiňovanou diskuzi, nebo se jedná o další nástroj, který je navrhován? Pokud je zahrnut, je realizovatelný z hlediska časového rozpětí těchto operativních krátkých porad? Jaké další aspekty je potřebné zvažovat (zahrnout) při vyčíslení nákladů na školení mistrů?
15
OTÁZKY OPONENTA BP Podařilo se Vám získat zpětnou vazbu na výsledky BP od manažerů, kterých jste se dotazoval? Máte informaci od vedení, zda již některá Vaše doporučení implementovalo?
16
Děkuji Vám za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.