Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, 403 31
Tel.: , Tel.řed./fax: , VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
2
Číslo klíčové aktivity: III/2 Název klíčové aktivity:
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Každý výukový materiál musí na této straně obsahovat: 1) Autor: Iveta Šolarová 2) Vytvořeno: říjen 2012 3) Ročník: 7. 4) Vzdělávací oblast: Výchova k občanství Člověk ve společnosti – Slušnost pro každý den 5) Anotaci: Prezentace se zaměřuje na způsoby tykaní a zdravení.
3
SLUŠNOST PRO KAŽDÝ DEN
4
Každý den se setkáváme s velkým množstvím lidí
Každý den se setkáváme s velkým množstvím lidí. Povídáme si se spolužáky a učiteli, chodíme nakupovat, navštěvujeme lékaře, chodíme se bavit, potkáváme známé, scházíme se s kamarády… Všechny tyto situace vyžadují určitou úroveň chování, aby mohly proběhnout k oboustranné spokojenosti.
5
Pravidla ve společnosti: Žena nabízí tykání muži
Pravidla ve společnosti: Žena nabízí tykání muži. Starší nabízí tykání mladším. Podřízený zdraví první při představování. Muž zdraví první při představování.
6
Oslovení Na ostatní dobře působí, oslovujeme-li je správně.
Rozhodně není slušné se oslovení vyhýbat.
7
ZPŮSOBY ZDRAVENÍ čau ahoj dobrý den ruku líbám nazdar
8
ŠATY DĚLAJÍ ČLOVĚKA K pravidlům slušného chování patří i to, zda se umíme oblékat přiměřeně dané příležitosti.
9
JINÝ KRAJ – JINÝ MRAV Pravidla dobrého chování si postupem doby vytvořila každá společnost. To, co je žádoucí u nás, může být jinde považováno za naprosto nepřijatelné a naopak. Co je u nás považováno za neslušné? Jak u nás lidé dávají najevo, že si druhého člověka váží?
10
KAM ZA KULTUROU cukrárna galerie muzeum koncertní síň knihovna restaurace zimní stadion cestovní kancelář obchodní dům výstaviště
11
Citace Obrázky: Microsoft Office klipart 2010:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.