Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY"— Transkript prezentace:

1 REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.32_regiony_ceske_republiky_VII Ročník: osmý Vzdělávací oblast: ČLOVĚK A PŘÍRODA Předmět: ZEMĚPIS Název:REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: PRIMA ŠKOLA REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY

2 ANOTACE Zeměpis 8. ročník Jihočeský kraj Čtenářská gramotnost
Orientace na mapě Upevnění údajů zábavnou formou Práce s internetem

3 Koupání mám rád, ale uznejte, co je tohle proti pořádnému rybníku
Koupání mám rád, ale uznejte, co je tohle proti pořádnému rybníku! Vy dnes v kraji rybníků ještě zůstanete. A bude i film!!!! Ovšem ten nebude jen pro zábavu, jak záhy poznáte…..

4 ÚKOLY K FILMU Pozorně sledujte následující film
Podle jeho obsahu budete řešit tyto úkoly Název oblasti, která je CHKO, v centru pak i národním parkem Které řeky spojoval Schwarzenberský kanál, k čemu sloužil Ve kterém zámku je umístěna Alšova jihočeská galerie Město v seznamu UNESCO Vesnice v seznamu UNESCO centrum Jihočeského kraje Tři města – centra průmyslu Průmyslové obory Zemědělské plodiny Zemědělské zvířectvo

5 Nutné připojení k internetu – hypertextový odkaz
FILM JIHOČESKÝ KRAJ Nutné připojení k internetu – hypertextový odkaz

6 ŘEŠENÍ ŠUMAVA VLTAVA A DUNAJ, SPLAVOVÁNÍ DŘEVA ZÁMEK HLUBOKÁ
ČESKÝ KRUMLOV HOLAŠOVICE ČESKÉ BUDĚJOVICE TÁBOR, STRAKONICE, PÍSEK PIVOVARNICTVÍ, VÝROBA TUŽEK, ZPRACOVÁNÍ DŘVA, VÝROBA STAVEBNÍCH HMOT… OBILOVINY, OLEJOVINY, PÍCNINY CHOV SKOTU A PRASAT HLUBOKÁ HOLAŠOVICE

7 ÚKOL 2 VYLUŠTI NÁZVY PĚTI JIHOČESKÝCH RYBNÍKŮ
Panovník Ibn – al-rožm Berky, kruté dobyvatele, nenáviděl. Bez dr.Evy nemohla operace začít. Na nádvoří štěkal zuřivě pes. Maďar Adeh Tářmen se v Praze vůbec nevyznal. Nenos věty na plakátě do třídy.

8 ŘEŠENÍ Panovník Ibn – al-rožm Berky, kruté dobyvatele, nenáviděl.
Bez dr.Evy nemohla operace začít. Na nádvoří štěkal zuřivě pes. Maďar Adeh Tářmen se v Praze vůbec nevyznal. Nenos věty na plakátě do třídy.

9 METODICKÝ NÁVOD DUM je míněn jako hlavní část hodiny
Žákům připravíme pracovní listy s úkoly, které budou řešit po shlédnutí filmu Mohou pracovat ve dvojicích, aby si mohli navzájem poradit Vzniklý zápis poslouží jako zápis z nového učiva Společně zkontrolujeme Druhý úkol slouží k odlehčení; upozorníme na pravopisné odlišnosti ( mezipředmětový vztah Z – ČJ), povolíme i vyhledávání na mapě Klíčová slova: viz s. 6 a 8. Inovace: práce s internetem, posilování čtenářské gramotnosti (úkol 2)

10 POUŽITÉ ZDROJE S.3: Foto: soukromý archiv autorky
S : Uvedené zdroje [ 2012 – 04 – 26]. Dostupné pod licencí Creative Commons na www: Mirek 256: S.5: autor: jiznicechy: Uvedené zdroje [ 2012 – 04 – 26]: Foto: soukromý archiv autorky S.6:Uvedené zdroje [ 2012 – 04 – 26]. Dostupné pod licencí Creative Commons na www:Andy Hawkins:<


Stáhnout ppt "REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY"

Podobné prezentace


Reklamy Google