Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"— Transkript prezentace:

1 ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_2_14_VV Podzim Šablona číslo: XVI Sada číslo: Pořadové číslo DUM: 14 Autor: Mgr. Mirka Cedidlová

2 Anotace: Výukový materiál obsahuje námět na výkres s tématem PODZIM, dále pracovní postup a náplň dvouhodinového bloku ve 4. ročníku hodiny VV. Očekávaný výstup: Žáci rozvíjí fantazii a pozorovací schopnosti při vnímání svého okolí a přírody. Sledují barvy a změny v přírodě. Učí se míchat barvy. Udržují pořádek na svém pracovním místě a pomáhají s úklidem celé třídy. Hodnotí práci svoji i svých spolužáků. Druh učebního materiálu: prezentace, výukový materiál Typická věková skupina: 9 – 10 let Klíčová slova: rovnodennost, podzimní barvy, ochrana přírody, kompozice práce, rozvoj fantazie, míchání barev Pomůcky a materiál: interaktivní tabule, čtvrtka A3, svíčka (voskovka – světlá barva), vodové barvy (temperové barvy), štětec Potřebný čas pro výuku DUM: 90 min

3 Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem:
Mezipředmětové vztahy: přírodověda – podzim, podzimní rovnodennost, začátek podzimu Téma: Podzim Motivace: Rozhovor s dětmi o podzimu, hra „Co k podzimu patří“ (obdoba hry „Všechno lítá, co peří má“)

4 Podzim

5 Motivace Mezipředmětové vztahy: přírodověda – podzim, podzimní rovnodennost, začátek podzimu Téma: Podzim Motivace: Rozhovor s dětmi o podzimu, hra „Co k podzimu patří“ (obdoba hry „Všechno lítá, co peří má“)

6 Pomůcky: Vodové nebo temperové barvy, čtvrtka A₃, svíčka nebo světlá voskovka, štětec

7 Postup práce 1. Voskovkou (svíčkou) nakreslíme obrys celého výkresu. (Kreslíme pouze přírodu – stromu, alej, zahradu apod.)

8 Postup práce 2. Pohovoříme o barvách podzimu. Hra: „Pan Čáp ztratil čepičku“ (používáme pouze podzimní barvy). Tato hra ukončí první hodinu.

9 Postup práce 3. Ve druhé hodině žáci výkres vybarvují vodovými barvami nebo temperou. Míchají podzimní barvy.

10 Hotové výkresy

11 Foto z nástěnky

12 Zdroje: Čerpáno z otevřené galerie Microsoft Office Fotografie z archivu autorky


Stáhnout ppt "ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu"

Podobné prezentace


Reklamy Google