Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAleš Šimek
2
Dotazník
3
Může být v písemné nebo elektronické podobě
Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů
4
Výhody Levný Jednoduchý Pohodlný pro respondenta Nevýhody Nízká návratnost Nevěrohodnost
5
Pravidla pro sestavování dotazníku
Vhodná grafická úprava Motivace respondenta Přiměřená délka / max 20 otázek / Stručné jednoznačné a srozumitelné otázky formulované podle úrovně respondenta Otázky by neměly být předpojaté Otázky by měly odpovídat cíli výzkumu
6
Struktura dotazníku Úvod Věcné otázky Osobní otázky
7
Úvod dotazníku Oslovení Představení firmy a výzkumu
Motivace – dárek, slosování, zdůraznění důležitosti Pokyny pro vyplnění dotazníku Poděkování
8
Věcné otázky Na začátek se zařazují nejzajímavější otázky –cílem je zaujmout respondenta Vprostřed jsou nejdůležitější otázky – respondent se nejvíc soustředí Poslední otázky méně důležité, důležitá logická návaznost
9
Osobní otázky Týkají se osobnosti respondenta např. věku, vzdělání…
Jsou důležité pro vyhodnocení dotazníku Z psychologických důvodů se zařazují na závěr dotazníku
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.