Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí
2
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
RÁNO – SNÍDANĚ
4
POLEDNE – OBĚD
5
VEČER – VEČEŘE
6
Použité odkazy Vlastní ilustrace Vlastní fotografie
7
Metodický pokyn Integrovaný blok: (doprava, příroda…)
Popis Děti hledají potraviny, které nejsou vhodné k snídani, obědu a večeři Očekávání a cíle Mít povědomí o významu péče o čistotu a zdraví, aktivního pohybu a zdravé výživy Znát základní zásady zdravého životního stylu (např. o pozitivních účincích pohybu a sportu, hygieny, zdravé výživy, činnosti a odpočinku, pobytu v přírodě, otužování) a o faktorech poškozujících zdraví včetně návykových látek Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
8
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na snímku 3 až 5 jsou dětem nabízeny různé obrázky, děti vybírají nevhodné potraviny k snídani, obědu a večeři. Na každém obrázku je nastaven animační efekt a aktivační událost Děti tak získají možnost zpětné vazby Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Děti, které nepracují na tabuli, mají k dispozici zalaminované obrázky, které přiřazují do potravinové pyramidy Děti mají k dispozici zalaminované obrázky, které přiřazují k obrázkům: snídaně, oběd, večeře a k obrázku smutný chlapec: nevhodné potraviny Děti mají možnost zpětné vazby na zadní straně obrázku Děti mají k dispozici pracovní listy, kde škrtají nevhodné potraviny Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Prvky polytechnické výchovy
Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci Postupovat a učit se podle pokynů Prožívat radost ze zvládnutého a poznaného Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout, vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.