Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
GREETING AND INTRODUCTION /chain/
Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
2
Druh učebního materiálu Aktivita spojená s pohybem /miniprojekt/
Anotace Aktivizační substituční cvičení použitelné v mnoha modifikacích. Zařazujeme zpravidla na začátku lekce či kdykoli klesá pozornost žáků. Slouží k seznámení se zájmeny he – she i jejich procvičování v praxi. V písemné formě může mít podobu miniprojektu jako tablo seznamující s žáky. Vhodné cvičení při příchodu nového žáka do třídy. Autor Mgr. Ivana Tesařová Předmět Anglický jazyk Očekávaný výstup Vyslovuje foneticky správně, rozumí jednoduchým pokynům, pochopí obsah konverzace, doplňuje a obměňuje text. Druh učebního materiálu Aktivita spojená s pohybem /miniprojekt/ Cílová skupina Žáci 3., 4. a 5. ročníku Metodický postup Štafeta se předává míčkem. Po vlastním představení se převedou jednotlivci či sbor do třetí osoby. Dále viz text. Datum:
3
Hello! My name’s Filip. I’m ten.
This is Filip. HE is ten. Hello! My name’s Simona.I’m nine. This is Simona. She is nine. Hello! …
4
He - She He is ten. She is nine. Zkrácený tvar: He is ten. = He’s ten.
She is nine. = She’s nine.
5
Seznamujeme se s pohádkovými hrdiny
GAME: WHO AM I ? /Fairy tails heroes/ CINDERELLA LITTLE RED RIDING HOOD SLEEPING BEAUTY HARRY POTTER Guess e.g. : Are you a girl /a boy /? Have you got a red dress? Are you a princess? … /Návrhy možných otázek napsat na tabuli./ or FUNNY INTRODUCTION : Good morning. I’m Sleeping Beauty. How are you today? /Řetězec/ Měníme barvu hlasu podle pohádkové postavy.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.