Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
2
Pracujeme s diagramy Žáci si do sešitu překreslí tabulku a samostatně
ji doplní. Po doplnění tabulky si vymění sešity. Vyučující společně s žáky doplní na interaktivní tabuli správné hodnoty. Žáci porovnají správné hodnoty s hodnotami v tabulce spolužáka. Za každý správný výsledek je jeden bod. Práci spolužáka podle tabulky ohodnotí známkou. Třída Počet chlapců Počet dívek Celkem žáků
3
Z diagramu zjistěte, kolik chlapců a kolik děvčat
se učí v jednotlivých třídách. 16 14 chlapci 12 Počet žáků ve třídě dívky 1 0 8 6 4 2 Třída Třída Počet chlapců Počet dívek Celkem žáků
4
Z diagramu zjistěte, kolik chlapců a kolik děvčat
se učí v jednotlivých třídách. 16 14 chlapci 12 Počet žáků ve třídě dívky 1 0 8 6 4 2 Třída Třída Počet chlapců 14 13 11 16 Počet dívek 12 14 11 9 26 27 22 25 Celkem žáků Klikni zde a dozvíš se správné výsledky!
5
Spočítejte správné výsledky a za každý správný
výsledek dejte 1 bod. Podle tabulky spolužáka oznámkujte. 12–11 bodů známka 10–9 bodů známka 8–5 bodů známka 4–3 body známka 0–2 body známka
6
Z diagramu můžeme zjistit další údaje:
Celkový počet chlapců na 2. stupni ZŠ Chlapců je: ( ) = 54 Celkový počet dívek na 2. stupni ZŠ Dívek je: ( ) = 46 Celkový počet žáků na 2. stupni ZŠ Celkový počet žáků na 2. stupni je: 100 ( ) = 100 Sloupcového diagramu se používá při různých průzkumech, nedávno při zjišťování výsledků prezidentských voleb.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.