Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh Autor bakalářské práce: Kateřina Kloidová (učo:12730) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Julie Tužová České Budějovice, červen 2016
2
Struktura prezentace Motivace a důvody k řešení daného problému
Cíl bakalářské práce Výzkumné otázky Použité metody Získané výsledky Návrhy opatření Závěrečné shrnutí Dotazy
3
Motivace a důvody k řešení daného problému
Rodinný podnik, ve kterém pracuji Aktuální problém podniku Využití a prohloubení odborných znalostí Osobní zájem o daný obor a téma
4
Cíl bakalářské práce Analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu pro nové výrobky při jejich zavádění na trh.
5
Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Zavedením a propagací nových výrobků se zvýšily měsíční zisky firmy v období od září 2015 do únoru 2016 min. o 5%. Výzkumná otázka č. 2: Více, než 40% zákazníků je s využíváním marketingové propagace nových výrobků firmy Kloida spokojeno. Výzkumná otázka č. 3: Restaurace znají čerstvé zeleninové směsi především z rádia.
6
Použité metody Pozorování Dotazníkové šetření Osobní rozhovor
Analýza dokumentů Vertikální analýza
7
Získané výsledky Výzkumná otázka č
Získané výsledky Výzkumná otázka č. 1: Zavedením a propagací nových výrobků se zvýšily měsíční zisky firmy v období od září 2015 do února 2016 min. o 5%.
8
Výzkumná otázka č. 2: Více, než 40% zákazníků je s využíváním marketingové propagace spokojeno.
10
Výzkumná otázka č. 3: Restaurace znají čerstvé zeleninové směsi především z rádia.
12
Návrhy opatření Kurz pro obchodní prodejce
Zrušení investic do reklamy v rádiu Vytvoření webových stránek a stránek na sociální síti Facebook Vytvoření loga firmy Vytvoření reklamních polepů na firemní vozy
13
Závěrečné shrnutí Propagace firmy je zdařilá, ale nevyvážená
Stanovení návrhů opatření Předání stanovených návrhů opatření majiteli firmy Cíl bakalářské práce splněn
14
Dotazy Myslíte si, že je forma reklamních polepů na firemní vozy pro firmu vhodná? Ptala jste se zákazníků na účinnost reklamy, která byla inzerována v rádiu?
15
Děkuji Vám za Vaši pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.