Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Ústav podnikové strategie Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím Autor bakalářské práce: Patrik Hančár Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2017
2
Motivace a důvody k řešení této problematiky
Osobní zájem o podnik Zájem o dané téma Aktuálnost daného tématu
3
Cíl práce Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávat přínosy.
4
Představení společnosti
Společnost: Lidl, v. o. s. Umístění: Příbram, Evropská 337, Vstup na tuzemský trh v roce 2003 5000 zaměstnanců a cca 230 prodejen
5
Výzkumné otázky Jaká je situace vybraných maloobchodních jednotek v rámci vztahů s koncovými zákazníky? Je důležité pro maloobchodní jednotky potravinářského zboží řídit své vztahy se zákazníky? Je nutné a efektivní, aby lokální maloobchodní jednotky s potravinářským zbožím zcela inovovaly systém řízení vztahů se svými zákazníky a zaváděly zcela nové mechanismy?
6
Použité metody Dotazníkové šetření Křížová analýza
Konzultace na prodejně
7
Výzkumná otázka č. 1 Jaká je situace vybraných maloobchodních jednotek v rámci vztahů s koncovými zákazníky? Rozvinutý management řízení vztahů se zákazníky Zákaznické karty, celonárodní marketing, systém prodejní sítě Dostupnost akčního zboží na prodejně, matoucí politika slev
8
Výzkumná otázka č. 2 Je důležité pro maloobchodní jednotky potravinářského zboží řídit své vztahy se zákazníky? Komunikace se zákazníky je jeden z nejdůležitějších prvků Klíčová zpětná vazba od zákazníků
9
Výzkumná otázka č. 3 Je nutné a efektivní, aby lokální maloobchodní jednotky s potravinářským zbožím zcela inovovaly systém řízení vztahů se svými zákazníky a zaváděly zcela nové mechanismy? Aktuální stav Cenová náročnost
10
Návrhy na opatření Prodloužení otevírací doby Dostupnost akčního zboží
Rozšíření odkládacích prostor Registrace na webových stránkách Mystery shopping
11
Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny
Návrhy na opatření byly navrženy Cíl bakalářské práce byl splněn
12
Doplňující otázky Co s sebou přináší rozšíření sortimentu? Resp. je vždy žádoucí, aby obchodník k takovému kroku vůbec přistoupil? Hodnocení grafu č. 9 - co znamená výraz nespotřební zboží Navrhujete prodloužení prodejní doby, myslíte, že je v ČR zvykem nakupovat ve večerních hodinách (viz Tesco)
13
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.