Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě"— Transkript prezentace:

1 Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě

2 O dokumentu Prezentace obsahuje několik výsledků kampaní porovnávající rozdíly mediálně číselné efektivity jednotlivých formátů (CTR). Cílem je zjistit, jak moc velkou váhu má zpracování kreativy. Přepočet rozdílné hodnoty efektivity kreativy je dělán na CPT 100,- Kč

3 Case 1 - vodafone Motiv RED Motiv SÍŤ Motiv HARDSELL
CTR 0,68% Motiv SÍŤ CTR 0,60% Motiv HARDSELL CTR 0,54% CTR 0,54% – 0,68% = rozdíl 26% Na ,- Kč kampani ušetří správný motiv ,- Kč oproti tomu nejhoršímu.

4 Case 2 – japonská půjčka Motiv AMATE Motiv LOGO STŘ Motiv LGORGHT
CTR 0,79% Motiv LOGO STŘ CTR 0,77% Motiv LGORGHT CTR 0,76% CTR 0,76% – 0,79% = rozdíl 4% Na ,- Kč kampani ušetří správný motiv 3 800,- Kč oproti tomu nejhoršímu.


Stáhnout ppt "Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě"

Podobné prezentace


Reklamy Google