Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : březen 2012 Název :VY_52_INOVACE_5.2.5 Z7_ 35 Téma : Afrika-Guinejský záliv Ročník : 7. Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
2
Anotace: Prezentace umožní žákům vytvoření reálné představy o tropické oblasti Afriky. Žáci se seznámí s přírodou, specifickými charakteristikami hospodářství a charakterem kultury oblasti Guinejského zálivu, pracovní listy slouží k opakování učiva o dané oblasti a práci s atlasem. Materiál byl určen pro interaktivní tabuli. Pro vyplnění pracovních listů lze využívat i funkce pera. Pracovní listy se mohou použít také tištěné na papíře. Cílová skupina: 7.ročník
3
Afrika Guinejský záliv
4
Státy: Senegal Gambie Guinea Bissau Guinea Sierra Leone Libérie
Pobřeží slonoviny Burkina Faso Ghana Togo Benin Nigérie Kamerun Rovníková Guinea Středoafrická rep. Gabon Kongo DR Kongo
5
Plantáže kokosovník, kávovník, kakaovník, banánovník, kaučukovník, batáty, maniok, rýže, chlebovník
6
Ghana - Accra
7
Gambie Banjul
8
Senegal Dakar Nigérie Abijos, ropa, nejbohatší
9
Kamerun-Yaounde
11
Spoj do dvojic státy a hlavní města:
Senegal Gambie Guinea Sierra Leone Burkina Faso Ghana Conakry Freetown Ouagadougou Banjul Accra Dakar
12
Najdi hlavní města afrických států:
5°s.š.0°d.- 15°s.š.17°z.d. – 0°š.10°v.d. – 0°š.32°v.d. – 9°j.š.13°v.d. – 2°s.š.45°v.d. -
13
Najdi hlavní města afrických států:
5°s.š.0°d.- Accra, Ghana 15°s.š.17°z.d. – Dakar, Senegal 0°š.10°v.d. – Libreville, Gabon 0°š.32°v.d. – Kampala, Uganda 9°j.š.13°v.d. – Luanda, Angola 2°s.š.45°v.d. – Mogadišo, Somálsko
14
DAVE LEY. wikipedie. org [online]. [cit. 23. 10. 2011]
DAVE LEY. wikipedie.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: < FOREST & KIM STARR. wikipedie.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: < ATAMARI. wikipedie.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. wikipedie.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.