Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VÝUKA V PŘÍRODĚ Mgr. Milada Kučerová
CZ01_KA101_022796 VÝUKA V PŘÍRODĚ Mgr. Milada Kučerová
2
Outdoor education znamená výuka v přírodě
Děti se učí venku pomocí her poznávat fyzikální jevy, přírodniny, rostliny, zvířata, učí se přírodu ochraňovat, prožívat pozitivní pocity při pobytu v ní Kurz byl zaměřen na aktivity z oblasti matematiky, výtvarné výchovy a přírodních věd
3
Kurz proběhl ve Švédsku (v oblasti Björkfors)
Linköping Björkfors
4
Místo konání: Björkfors
Členové kurzu Mirela (Polsko) Edyta (Polsko) Beata (Polsko) Marek (Polsko) Vedran (Chorvatsko) Tuula (Finsko) Adam (Polsko) Ivana (Česká Republika) Therese (Švédsko)
5
Hry zaměřené na matematiku
Házení míče Aktivita poznávací a pohybová Stanovení hmotnosti
6
Hry zaměřené na výtvarnou výchovu
Namaluj krajinu a detail v ní Nakresli hmyz z přírody
7
Hry zaměřené na přírodní vědy
Hledej správný počet Hledání přírodnin Kladky
8
Vaření v přírodě Příprava placek Pšeničné placky Směs zelenina a kuře
Jablkový koláč
9
Návštěva švédské školy
Školní docházka od 7 do 15 let Mají přípravnou třídu Výuka na škole Horns: škola má 78 žáků, málo početné třídy orientuje se na outdoor vzdělávání výuka probíhá od 8:00 do 14:00 (malé děti do 12:00, pak si hrají)
10
Návštěva zajímavých míst ve Švédsku
Fenomenmagasinet The Old town Linköping Idhult Nature Reserve Idhult Nature Reserve
11
Závěr doporučuji do výuky zařadit aktivity z outdoor education pro větší motivaci žáků k učení některé z aktivit lze zařadit i do běžné výuky ve třídě umístění naší školy na okraji města nabízí častější možnost pobývání dětí venku a učení se na čerstvém vzduchu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.