Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
2
Jak posuzovat vhodné projekty?
Obsah Shrnutí Jak posuzovat vhodné projekty? Kolik za ně zaplatit? Jak rozpočtovat? Co měřit?
3
Shrnutí Projekt Sponzor Média Cílová skupina
4
Jak vybírat a volit vhodné projekty?
Stanovení očekávání a cílů Hodnotící parametry Rozdělení výhod Poměr cena / výkon a nastavení ceny Využívání a sledování emocí
5
Stanovení očekávání a cílů
Posílit loajalitu ke značce Zvýšit povědomí a viditelnost Změnit image Zvyšovat zájem o produkty a služby Podpořit testy, zkoušky Zvýšit prodeje Vystavit a prezentovat produkty nebo služby Tvorba databází
6
Hodnotící parametry Demografické údaje cílové skupiny
Návštěvnost & sledovanost Zaujetí a věrnost fanoušků Povědomí Potenciál růstu Sponzoring konkurence Obchodní příležitosti Zaujetí a věrnost fanoušků (oblíbenost vs nenávist)
7
Povědomí, známost, věhlas
Rozdělení výhod Kvantitativní Kvalitativní Mediální prostor Bannery On-site promo Vstupenky a VIP Databáze Prestiž Povědomí, známost, věhlas Exklusivita Loajalita účastníků Možnost aktivace Networking
8
Poměr cena / výkon a nastavení ceny
Za co platíte? Co zvyšuje cenu? Exklusivita Jaká je přidaná hodnota? Kolik musíte dále investovat? Vyplatí se to?
9
Data ze zahraničí
10
Využívání a sledování emocí
Jaké jsou jejich zájmy, lásky a vášně Co by chtěli, aby jste sponzorovali S jakým zážitkem jsou emotivně propojeni Jak můžete zážitku dodat přidanou hodnotu
11
Náklady a zdroje na sponzoring
Sponzoring je pořízení nějakého vlastnictví Další náklady na jeho aktivaci rozhodují o úspěchu nebo neúspěchu projektu
12
Data ze zahraničí
13
Data ze zahraničí
14
Data ze zahraničí
15
Vyhodnocení efektivity
Výkon vs Výsledek Sledování reakce a chování cílové skupiny
16
Výkon vs Výsledek 200 pozvaných klientů vs Jejich spokojenost
3000 rozdaných vzorků vs Prodejní čísla 10 reklamních panelů vs Spontánní zapamatování
17
Sledování reakce a chování cílové skupiny
Analýza zákaznické databáze Srovnání prodejních číslem ve stejném období Srovnání oslovených a neoslovených zákazníků Srovnání prodejních míst
18
Q & A ?
19
Tomáš Klečka E-mail: tomas.klecka@nehodasport.cz Tel.: 602 311 164
Děkuji za pozornost Tomáš Klečka Tel.:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.