Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka, 21. 5. 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka, 21. 5. 2008."— Transkript prezentace:

1 EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,

2 Jak posuzovat vhodné projekty?
Obsah Shrnutí Jak posuzovat vhodné projekty? Kolik za ně zaplatit? Jak rozpočtovat? Co měřit?

3 Shrnutí Projekt Sponzor Média Cílová skupina

4 Jak vybírat a volit vhodné projekty?
Stanovení očekávání a cílů Hodnotící parametry Rozdělení výhod Poměr cena / výkon a nastavení ceny Využívání a sledování emocí

5 Stanovení očekávání a cílů
Posílit loajalitu ke značce Zvýšit povědomí a viditelnost Změnit image Zvyšovat zájem o produkty a služby Podpořit testy, zkoušky Zvýšit prodeje Vystavit a prezentovat produkty nebo služby Tvorba databází

6 Hodnotící parametry Demografické údaje cílové skupiny
Návštěvnost & sledovanost Zaujetí a věrnost fanoušků Povědomí Potenciál růstu Sponzoring konkurence Obchodní příležitosti Zaujetí a věrnost fanoušků (oblíbenost vs nenávist)

7 Povědomí, známost, věhlas
Rozdělení výhod Kvantitativní Kvalitativní Mediální prostor Bannery On-site promo Vstupenky a VIP Databáze Prestiž Povědomí, známost, věhlas Exklusivita Loajalita účastníků Možnost aktivace Networking

8 Poměr cena / výkon a nastavení ceny
Za co platíte? Co zvyšuje cenu? Exklusivita Jaká je přidaná hodnota? Kolik musíte dále investovat? Vyplatí se to?

9 Data ze zahraničí

10 Využívání a sledování emocí
Jaké jsou jejich zájmy, lásky a vášně Co by chtěli, aby jste sponzorovali S jakým zážitkem jsou emotivně propojeni Jak můžete zážitku dodat přidanou hodnotu

11 Náklady a zdroje na sponzoring
Sponzoring je pořízení nějakého vlastnictví Další náklady na jeho aktivaci rozhodují o úspěchu nebo neúspěchu projektu

12 Data ze zahraničí

13 Data ze zahraničí

14 Data ze zahraničí

15 Vyhodnocení efektivity
Výkon vs Výsledek Sledování reakce a chování cílové skupiny

16 Výkon vs Výsledek 200 pozvaných klientů vs Jejich spokojenost
3000 rozdaných vzorků vs Prodejní čísla 10 reklamních panelů vs Spontánní zapamatování

17 Sledování reakce a chování cílové skupiny
Analýza zákaznické databáze Srovnání prodejních číslem ve stejném období Srovnání oslovených a neoslovených zákazníků Srovnání prodejních míst

18 Q & A ?

19 Tomáš Klečka E-mail: tomas.klecka@nehodasport.cz Tel.: 602 311 164
Děkuji za pozornost Tomáš Klečka Tel.:


Stáhnout ppt "EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka, 21. 5. 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google