Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
CZ /0.0/0.0/15_002/
2
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
CZ /0.0/0.0/15_002/ Jednání pracovních týmů KAP Pk představení schválené verze dokumentu Ústupky – Seč, 1. –
3
Realizační tým Projektový manažer Ing. Eva Pospíšilová
Administrativní tým: Projektový manažer Ing. Eva Pospíšilová Finanční manažer, administrátor Ing. Martina Bartošová Odborný tým: Hlavní věcný manažer-metodik Ing. Stanislav Šťastný Věcný manažer-metodik Mgr. Jindřiška Kaplanová Manažer klíčových aktivit-metodik Ing. Hana Jindrová Manažer klíčových aktivit-řešitel Ing. Lucie Bořková Metodik Mgr. Monika Jirásková Odborný garant (metodická podpora KAP Pk) (IPs Metodická podpora krajského akčního plánování) Ing. Elena Pešková
4
Aktuální informace o zpracování dokumentu KAP rozvoje vzdělávání Pk
dokument byl vytvořen realizačním týmem KAP Pk ve spolupráci s pracovními týmy a členy PSV v průběhu měsíce února – září 2016 dokument KAP rozvoje vzdělávání Pk se skládá ze 4 částí a přílohy Rámce pro podporu infrastruktury a investic Pk Analýza potřeb v území pro potřeby KAP Analýza potřeb na školách v Pk Stanovení priorit - Prioritizace potřeb Návrh řešení – Krajský akční plán
5
Aktuální informace o zpracování KAP rozvoje vzdělávání Pk
na počátku září 2016 byl dokument předběžně připomínkován ze strany MŠMT (bez zásadních připomínek) po projednání dokumentu PS Vzdělávání a jeho schválením RSK ( ) byl zaslán ke schválení na MŠMT ČR (dne ) MŠMT ČR byl schválen dne
6
Aktuální informace o zpracování dokumentu KAP rozvoje vzdělávání Pk
Návrh řešení KAP Pk obsahuje: priority pro jednotlivá témata návrhy řešení k dosažení stanovených cílů (potřeb) vzdělávací politiky Pk dle potřebnosti a naléhavosti Zvolená témata KAP jsou následující: Podpora odborného vzdělávání včetně spolupráce se zaměstnavateli Podpora polytechnického vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě Rozvoj škol jako center celoživotního učení Rozvoj kariérového poradenství Podpora společného vzdělávání ICT kompetence Rozvoj výuky cizích jazyků Čtenářská a matematická gramotnost Sestaven na základě dat z APÚ a APŠ, spolupráce s partnery v území v součinnosti s odborným garantem.
7
Rámec pro podporu infrastruktury a investic Pk
Nedílnou součástí schváleného dokumentu KAP Pk je Rámec pro podporu infrastruktury a investic Pk Rámec obsahuje zejména prioritizované projektové záměry do výzvy 32. a 33. IROP „Infrastruktura SŠ a VOŠ“ a dále záměry, které budou uplatněny v rámci nástroje ITI – Hradecko-pardubická aglomerace Rámec byl schválen RSK dne
8
Výzvy IROP Výzvy na celostátní úrovni vyhlašované ŘO IROP
U škol zřizovaných Pardubickým krajem je předkladatelem žádosti vždy Pardubický kraj prostřednictvím projektových týmů. Ukončená výzva pro SŠ a VOŠ: Výzva č. 32 Infrastruktura SŠ a VOŠ (uzávěrka příjmu žádostí ) Výzva č. 33 Infrastruktura SŠ a VOŠ (SVL) (uzávěrka příjmu žádostí ) V rámci celé ČR bylo podáno celkem 46 projektů v objemu 623 mil. Kč v rámci výzvy 32 a dále celkem 253 projektů v objemu mil. Kč v rámci výzvy 33. Pardubický kraj podal celkem 13 projektů v rámci výzvy 32. a 33. za školy zřizované Pk v celkovém objemu více než 350 mil. Kč a dále byl podán 1 projekt jiného zřizovatele než Pk. na 1 kraj připadá průměrně 324 mil. Kč za podané projekty bez ohledu na velikost kraje (regionu).
9
Výzvy IROP Výzvy na celostátní úrovni vyhlašované ŘO IROP
Ve výzvě č. 32 objem žádostí, které vstoupí do procesu hodnocení, přesáhl alokaci výzvy o 230 mil. Kč (1,5 násobný převis). Ve výzvě č. 33 objem žádostí, které vstoupí do procesu hodnocení přesáhl alokaci výzvy o mil. Kč (téměř čtyřnásobný převis). V případě velkého množství kvalitních projektů, které splní podmínky hodnocení, bude ŘO IROP uvažovat o jejich dodatečném navýšení finančních prostředků a to na úkor alokace plánovaných výzev dané aktivity v roce 2017 (navýšení až mil. Kč). Aktivita „Infrastruktura středních škol a vyšších odborných škol“ je zaměřena zejména na stavby a stavební práce spojené s výstavbou a modernizací infrastruktury středních a vyšších odborných škol ve vazbě na klíčové kompetence (tj.: cizí jazyk, přírodní vědy, technické a řemeslné obory, práce s digitálními technologiemi) a také nákup potřebného vybavení s vazbou na klíčové kompetence a doprovodného zajištění vnitřní konektivity. školy.
10
Výzvy IROP Výzvy na celostátní úrovni vyhlašované ŘO IROP
Aktuálně vyhlášené výzvy dne : Výzva č. 56 Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Výzva č. 57 Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání (SVL) příjem žádostí o podporu od: ukončení příjmu žádostí o podporu do:
11
Výzvy IROP 2. Výzvy pro projektové záměry integrovaného nástroje CLLD (komunitně vedený místní rozvoj) projektové záměry identifikovány jednotlivými MAS v Pk ve spolupráci se školami způsobilé výdaje projektu - dle podmínek výzvy příslušné MAS spolufinancování způsobilých výdajů projektu v rámci nástroje CLLD ze strany zřizovatelů je 5 %. žadatelem dotace v rámci CLLD v případě škol zřizovaných Pk bude škola
12
Informace o aktivitách projektu: www.pardubickykraj.cz/kap
Děkuji za pozornost. Ing. Stanislav Šťastný hlavní věcný manažer-metodik
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.