Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vysoká škola technická a ekonomická Katedra managementu - Ústav podnikové strategie Bakalářská práce
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti PENNY MARKET s.r.o. Naděžda Zavadilová učo 12608 Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
2
Téma Motivace a stimulace jsem zvolila z důvodu častěji diskutovaného tématu,
které se týká každého vedoucího pracovníka, zaměstnance, tedy i nás. Vybraná společnost působící téměř po celé Evropě, zaměstnává tisíce zaměstnanců
3
Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat motivaci zaměstnanců vybrané obchodní společnosti a zjistit, které faktory zaměstnance nejvíce stimulují. Na základě analýzy budou navržena doporučení na zlepšení motivace zaměstnanců a zefektivnění komunikace.
4
Představení společnosti
Penny Market, s.r.o. Sídlo: Počernická 257, Radonice Na českém trhu působí společnost Penny Market s.r.o. od roku V současné době zaměstnává více než zaměstnanců. Po celé České republice je více než 350 prodejen. Penny Market je zastoupen i v mnoha dalších zemích Evropy.
5
Výzkumný problém 1. Jsou dobré vztahy mezi zaměstnancem
a vedoucím pracovníkem na pracovišti? 2. Zaměstnanci společnosti jsou za odvedenou práci dostatečně ohodnoceni? 3. Jsou zaměstnanci dostatečně informováni o cílech podniku? 4. Existuje v podniku zpětná vazba?
6
Metodika práce Ke sběru informací bylo zvoleno dotazníkové šetření
Rozhovor s oblastním vedoucím p. Janem Wehrbergem a vedoucí prodejny pí. Jaroslavou Podskalskou Porovnání výsledků s dotazníkovým šetřením z roku 2012 Odpovědi jsou zhodnoceny a znázorněny pomocí grafů
7
Dosažené výsledky výzkumné otázky č
Dosažené výsledky výzkumné otázky č.1 Jsou dobré vztahy mezi zaměstnancem a vedoucím pracovníkem na pracovišti?
8
Dosažené výsledky výzkumné otázky č
Dosažené výsledky výzkumné otázky č. 2 Zaměstnanci společnosti jsou za odvedenou práci dostatečně ohodnoceni?
9
Dosažené výsledky výzkumné otázky č
Dosažené výsledky výzkumné otázky č. 3 Jsou zaměstnanci dostatečně informováni o cílech podniku?
10
Dosažené výsledky výzkumné otázky č. 4 Existuje v podniku zpětná vazba?
11
Závěrečné shrnutí Společnost má stabilní postavení na trhu
Vypracovaný systém hodnocení a odměňování Dobrá komunikace a informovanost Byly zodpovězeny výzkumné problémy Byla navržena opatření k řešení problémů Cíl práce byl splněn
12
Dotazy vedoucí bakalářské práce
Objasněte Váš návrh na zlepšení systému odměňování ve Vámi vybraném podniku. Vysvětlete rozdíl mezi motivací a stimulací zaměstnanců
13
Dotazy oponenta bakalářské práce
Jakým způsobem byl stanoven vzorek respondentů? Pokuste se vysvětlit vztah spokojenosti a motivace zaměstnanců. Jak vybrané faktory spokojenosti ve zkoumané organizaci ovlivňují dle Vašeho názoru motivaci zaměstnanců organizace? Vysvětlete. Jaké další benefity pro své zaměstnance by mohla analyzovaná společnost zavést za účelem zvýšení jejich motivace?
14
DĚKUJI ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.