Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně
2
Cílová skupina zákazníků
V kampani byly zahrnuty 2 skupiny zákazníků. Prospect, lost and lapsed customers Podněcujeme k odeslání odpovědní karty a k využití našich časových služeb (generování schůzek, příslib obchodu). Existing non Time Definite users Podněcujeme k využití našich časových služeb. Informace o kampani je poslána pouze zákazníkům, kteří těchto služeb za posledních 13 týdnů nevyužili, ale s TNT posílají jiný druh zásilek.
3
Cíle kampaně Primární cíle Sekundární cíle
Zvýšení povědomí o 2 z našich nových produktů 10:00 Express and 12:00 Economy Express Získání nových zákazníků využívajících časových služeb Situovat TNT na trhu jako přepravce, který má maximální rozpětí doručovacích časů Komunikovat naše schopnosti a péči o zákazníky při zajištění zásilek Sekundární cíle Získat kvalitní schůzky obchodním zástupcům Generování zvyšování loajality našich existujicích zákazníků Zvyšovat povědomí o všech službách TNT
4
Naše cíle Na konci kampaně měly být dosaženy následující stanovené cíle: 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers Splněno: 11,85 % 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate) Splněno: 4,4 % Méně než 10 % chybného mailingu Splněno: 10,5 %
5
Existing non Time Definite users
Počet obeslaných zákazníků Existing non Time Definite users x Prospect, lost and lapsed customers 7552 2212 Celkem 1189 326 6.vlna 699 1036 5.vlna 1225 243 4.vlna 1398 265 3.vlna 1630 196 2.vlna 1611 146 1.vlna Prospect, lost and lapsed customers Existing non Time Definite users
6
Vrácené dotazníky podle teritorií
446 58 41 43 57 90 45 54 Celkem PRG 420 PRG 410 PRG 150 PRG 140 PRG 130 PRG 120 PRG 110 07C CELKEM TERITORIUM Teritorium 449 101 71 44 65 104 64 Celkem OSR 330 OSR 310 BRQ 430 BRQ 220 BRQ 210 07M CELKEM TERITORIUM Teritorium Celkem vrácených dotazníků 895
7
Vrácené dotazníky podle typu
3 2 1 Internet 78 53 24 44 76 58 43 31 46 32 41 77 28 47 SalesPad 20 16 27 6 15 10 12 13 17 A5 OSR 330 310 BRQ 430 220 210 07M PRG 420 410 150 140 130 120 110 07C
8
Vrácené dotazníky Obesláno bylo celkem PROSPECT zákazníků, kteří po vyplnění kontaktních údajů do dotazníku obdrželi dárek v podobě klíčenky. Zpět bylo získáno (elektronicky, poštou, vyplněním Sales Padu) 895 vyplněných dotazníků, což představuje 11,85 % návratnosti z celkového počtu Počet vrácených letáků v závislosti na vlastní aktivitě zákazníků (A5 a elektronicky) byl 217, což je pouhých 2, 87 % z celkového počtu obeslaných PROSPECT zákazníků a 24,25 % z celkově získaných vyplněných dotazníků.
9
Obchodní týmy s nejvyššími počty vrácených dotazníků
BRQ 210 (Vladimír Lužina, Monika Kleinerová) 104 OSR 330 (Milan Krajc, Hana Černá) 101 PRG 120 (Jan Martinec, Miroslav Chmelíček) 90
10
Shrnutí kampaně Good Morning
Celkový počet obeslaných zákazníků % PROSPECT ,34 % EXISTING ,65 % Celkový počet vyplněných dotazníků % PRAHA ,83 % MORAVA ,17 % Počet vyplněných dotazníků dle druhu % A ,24 % SALES PAD ,75 % INTERNET % Návratnost dotazníků CELKOVÁ 9,17 % AKTIVITA ZÁKAZNÍKŮ 2,87 %
11
Nově získaní zákazníci
Získané revenue Prospect zákazníci EUR Existing zákazníci EUR Nově získaní zákazníci Prospect zákazníci 126 Existing zákazníci 306
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.